Erfaringer med P.3000?
#21
HWL Skrev:Skal man forstå det sådan at man skal holde sig fra deres 9000 værk? Fordi så skal jeg da til at kigge på nogen andre Pam modeller.

Jeg har ikke oplevet de nævnte problemer med P.9000 i mit 312. Gangreserven er som den skal være, og rotoren siger ikke noget Icon_e_smile
JS Watch Islandus
Victorinox Alpnach Special Edition
Panerai PAM 312
Oris Aquis Depth Gauge
Svar
#22
floe Skrev:
HWL Skrev:Skal man forstå det sådan at man skal holde sig fra deres 9000 værk? Fordi så skal jeg da til at kigge på nogen andre Pam modeller.

Jeg har ikke oplevet de nævnte problemer med P.9000 i mit 312. Gangreserven er som den skal være, og rotoren siger ikke noget Icon_e_smile

Godt at høre Icon_razz 351 er uret jeg går efter.
Svar
#23
HWL Skrev:
floe Skrev:
HWL Skrev:Skal man forstå det sådan at man skal holde sig fra deres 9000 værk? Fordi så skal jeg da til at kigge på nogen andre Pam modeller.

Jeg har ikke oplevet de nævnte problemer med P.9000 i mit 312. Gangreserven er som den skal være, og rotoren siger ikke noget Icon_e_smile

Godt at høre Icon_razz 351 er uret jeg går efter.

Det er da også så absurd lækkert et ur! Lige et nummer federe end 312 i mine øjne Icon_e_smile
JS Watch Islandus
Victorinox Alpnach Special Edition
Panerai PAM 312
Oris Aquis Depth Gauge
Svar
#24
Titanium kassen den brune skive og guld viserne spiller rigtig godt i mine øjne. Men syntes også 312 er et rigtig lækkert ur som jeg også godt kunne se for mig på min arm Icon_razz
Svar
#25
HWL Skrev:Titanium kassen den brune skive og guld viserne spiller rigtig godt i mine øjne. Men syntes også 312 er et rigtig lækkert ur som jeg også godt kunne se for mig på min arm Icon_razz

Helt enig, det passer super sammen. Specielt de guldfarvede visere er flotte i mine øjne!
JS Watch Islandus
Victorinox Alpnach Special Edition
Panerai PAM 312
Oris Aquis Depth Gauge
Svar
#26
Har haft begge, og 351 ANY day.
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)