Erfaringer med P.3000?
#11
Skal man forstå det sådan at man skal holde sig fra deres 9000 værk? Fordi så skal jeg da til at kigge på nogen andre Pam modeller.
Svar
#12
HWL Skrev:Skal man forstå det sådan at man skal holde sig fra deres 9000 værk? Fordi så skal jeg da til at kigge på nogen andre Pam modeller.

Nej. Slet ikke.
Wengas oplevelse med gangreserven havde jeg ikke, men rotorstøjen lage jeg mærke til engang imellem. Afskrev til det som 'sjæl' og levede fint med det. Der er ikke så mange situationer hvor man oplever det over hovedet.
Jeg ved der er blevet klaget over rotorstøjen og Panerai har taget hånd om det (har læst det, så kan ikke levere en kilde), men fra hvilket årstal kan jeg ikke sige dog....
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
#13
HWL Skrev:Skal man forstå det sådan at man skal holde sig fra deres 9000 værk? Fordi så skal jeg da til at kigge på nogen andre Pam modeller.
Jeg har en Panerai Submersible 305 med P.9000-værk, som jeg absolut ingen problemer har haft med. Det er blevet justeret hos Klarlund, hvor jeg købte det, da jeg gerne ville have, at det gik mere præcist. Og det gør det nu. Så jeg kan ikke sige andet end; go ahead - no worries :)
Svar
#14
Det skulle nu heller ikke forståes som en dealbreaker , jeg var glade for dem begge og de blev kun solgt fordi jeg fandt noget andet som var mere spændende.
Undskylder hvis det tog pusten fra dig.
Det var stadig møgfede ure.
_______________________________
Venlig Hilsen Bastian
Svar
#15
Okay, så er jeg lidt mere rolig. Skal på Panerai jagt til sommer, hvor specielt 351 er højt på ønskelisten. Jagten starter i juni på Gran Canaria :)
Svar
#16
HWL Skrev:Okay, så er jeg lidt mere rolig. Skal på Panerai jagt til sommer, hvor specielt 351 er højt på ønskelisten. Jagten starter i juni på Gran Canaria :)

Go for it! Det fortryder du ikke ;)
İmage
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
#17
HWL Skrev:Okay, så er jeg lidt mere rolig. Skal på Panerai jagt til sommer, hvor specielt 351 er højt på ønskelisten. Jagten starter i juni på Gran Canaria :)
Kig lige på 212 inden du lægger dig fast på model... ;)
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#18
berg Skrev:
HWL Skrev:Okay, så er jeg lidt mere rolig. Skal på Panerai jagt til sommer, hvor specielt 351 er højt på ønskelisten. Jagten starter i juni på Gran Canaria :)
Kig lige på 212 inden du lægger dig fast på model... ;)
İmage
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#19
Dela Skrev:
HWL Skrev:Okay, så er jeg lidt mere rolig. Skal på Panerai jagt til sommer, hvor specielt 351 er højt på ønskelisten. Jagten starter i juni på Gran Canaria :)

Go for it! Det fortryder du ikke ;)
İmage


Uuuuhhh, det er lækkert. Nu piner du mig ;)
Svar
#20
berg Skrev:
berg Skrev:
HWL Skrev:Okay, så er jeg lidt mere rolig. Skal på Panerai jagt til sommer, hvor specielt 351 er højt på ønskelisten. Jagten starter i juni på Gran Canaria :)
Kig lige på 212 inden du lægger dig fast på model... ;)
İmage

Også rigtig fedt ur. Der er nok at vælge imellem når man skal købe Panerai :)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)