Ny klokke
#1
Jeg nåede lige endnu et ur inden nytår Icon_e_biggrin1
Det blev til et Panerai 233 med dot indikator og 8 days værket med manuel optræk.
Uret holder tiden super godt med ca + 1-1.5 sek pr dag og som det ser ud nu holder det også gang reserven ud over de 8 dage.

Jeg fik leveret en oem rem igår , brown vintage calf.
Der er dog to ting , er ikke helt sikker på at den klæder uret og så har jeg nok bestilt den for stor , jeg bruger sidste hul Icon_e_confused
Og spænden sider næsten på siden af armen ?

İmage

İmage

İmage

İmage
_______________________________
Venlig Hilsen Bastian
Svar
#2
Som tidligere, stort tillykke med den nye klokke! Den er som du ved, også på min liste over ure jeg skal eje some day one day ;)
Remmen ser godt ud, men personligt valgte jeg nok en anden rem hvis det var! Men det er jo så dejligt ved Panerai - enhver ny rem giver uret et nyt udtryk!
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
#3
Også et ur, jeg MEGET gerne ville eje. Listen er efterhånden laaaaang. TILLYKKE med uret og din gode smag Icon_e_wink
Svar
#4
Den er så fed!
Endnu engang tillykke! :)
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#5
lækkert ur
remmen passer fint, synes jeg :)
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#6
Fedt ur - stort tillykke.
GMT + lang gangreserve er fed kombo. Remmen er da ikke helt skidt til, men en del af sporten med Panerai er jo bl.a. remskift.

Og stort plus for lommeregneren i baggrunden. Det er ved at være obligatorisk for kontor wristshots Icon_e_biggrin1
Svar
#7
Wenga Skrev:Jeg nåede lige endnu et ur inden nytår Icon_e_biggrin1
Det var heldigt. Så kan du bruge "jeg har slet ikke købt noget i år" argumentet næste gang du vil have et ur Icon_e_wink

Tillykke med et super flot Panerai Icon_flag
Svar
#8
Super fedt ur- stort tillykke Icon_flag

Glæder mig til det bliver mig der poster et indlæg med mit nye Panerai Icon_e_smile
Svar
#9
Lækkert ur Icon_flag
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#10
Tillykke med et fedt Panerai! Icon_e_wink

Udover det så er der noget over manuelle værk - personligt så synes jeg det er rigtig fedt - at trække uret op etc. - ja faktisk så kunne jeg godt undvære auto værk!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)