Big Pilot
#1
Havde ellers afskrevet BP for lang tid siden pga. størrelsen, men da jeg fik en 5002 på armen
tidligere her til aften må jeg indrømme at den er voldsomt lækker og jeg kunne faktisk godt
bære den (efter min mening) på trods af størrelsen.

P.s. Dårlig belysning + skod telefonkamera = ringe billedekvalitet Icon_flov

İmage
Svar
#2
Det klær dig ret godt Kim Icon_e_wink
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#3
Du kan sagtens bære det Kim. SÅ fedt det ur!
Svar
#4
KimT Skrev:Dårlig belysning + skod telefonkamera = ringe billedekvalitet Icon_flov

İmage

Det fedeste BIG PILOT uanset lysforhold og hardware... Det står på min to do list i 2014!
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#5
Jeg synes så et ref 5004 KLART har det fedeste skive layout. Ref 5004 til højre:

İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#6
Der holder jeg med Berg. Syntes også 02'eren er flottere.
Svar
#7
Uret klæder dig Kim, det ser lille ud på dit håndled Icon_e_biggrin1

Jeg véd ikke hvilket jeg vil foretrækker; 5004 har den flotteste og reneste skive, men 5002 er uret med den bedste historiske reference ift. Originalen - samme visere og tal som det klassiske IWC B-Uhr. Begge har dog masser af karisma til fælles.

Mvh
Michael
İmage
Svar
#8
mega fedt ur kim!

den har været indeover masser af gange hos mig og er det stadig!

5002 er fed - det er 5004 og 5009 også !!

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#9
Jeg syntes ikke at den virker for stort til dig, meningen med en flieger er vel også at de skal være til den store side.
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
#10
Ja dette ur er jo stort som det altid har været og ikke pga. en trend. Ikke at jeg har noget imod store ure og jeg har/har haft flere. Jeg synes bare det spiller overraskende godt i dette tilfælde ifht. mine forventninger.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)