Svar: 778
Tråde: 107
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Har du fået nogle gode julegaver, og er der "noget med ure" iblandt
Selv har jeg fået nogle ganske fine ting, blandt andet Haagen´s nye bog, en lækker denimskjorte og et gavekort til urremme
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•
Svar: 362
Tråde: 15
Modtaget Likes: 6 i 5 svar
Har også fået Haagens nye bog, skjorter, træningstøj og armbånd, samt lidt blandet.
Ganske tilfreds :) Desværre ikke noget ur under træet i denne omgang :)
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
10 dages skitur til chamonix
•
Svar: 49
Tråde: 3
Modtaget Likes: 6 i 2 svar
Givet Likes: 1
Jeg har også været så heldig at blive begavet med hele to urbøger i julen. Både Kristian Haagens nye og "The Illustrated Directory of Watches".
Jeg har skrevet en anmeldelse af Kristian Haagens bog på min blog http://www.uretiltiden.dk/anmeldelse-fac...an-haagen/. Jeg synes den er ganske glimrende, selvom billederne udgør en ret stor del af bogen. Hvad synes I om den?
•
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
De hårde pakker indeholdte ud over et Seiko Velatura også en pandelygte fra Led Lenser.
Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Stort set alt jeg havde ønsket mig,
Blandet andet en bog om Simon Spies og Feinschmeckere 2014 som har en cool lille gennemgang af IWC's ure
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Tøj fra:
Så jeg er glad og en del bøger og lidt køkenknive.
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Havde ønsket mig nogle af de paracord II armbånd som Claus sælger, og fik et enkelt af dem af min svigermor som supplementsgave. Ellers intet urrelateret i år.
Ellers har jeg fået badevægt med fedtprocentmåler mv., en hår- og skægtrimmer, løbetøj, automatisk P-skive og gavekort osv.
Min kone og jeg valgte ikke at give hinanden gaver i år, men har i stedet doneret pengene vi ville have brugt til julehjælp til en værdigt trængende børnefamilie.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Kristians trejde bog landede også hos mig. Efter en hurtig bladren igennem ser det ud til, at Panerai ikke får er selvstændigt kapitel, men blot er repræsenteret qua et par billeder. Øv og skuffende for en Paneristi som mig.
•
Svar: 778
Tråde: 107
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Det er nogle fine gaver, I alle har fået
Man kan jo ikke komme udenom, at Haagen´s bøger inklusiv den nye byder på en masse flotte billeder, men jeg synes, at det ville være synd at sige, at der er særligt meget "nyt under solen", så alt i alt vil jeg mene, at prisen på 500,- er for høj, men nu hvor jeg har fået bogen foræret, er jeg da rigtigt glad for den, for den er lækker at sidde og bladre i.
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•
|