Gode julegaver?
Har du fået nogle gode julegaver, og er der "noget med ure" iblandt Icon_question

Selv har jeg fået nogle ganske fine ting, blandt andet Haagen´s nye bog, en lækker denimskjorte og et gavekort til urremme Icon_e_smile
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Har også fået Haagens nye bog, skjorter, træningstøj og armbånd, samt lidt blandet.

Ganske tilfreds :) Desværre ikke noget ur under træet i denne omgang :)
Svar
10 dages skitur til chamonix Icon_drinks Icon_drinks
Svar
Jeg har også været så heldig at blive begavet med hele to urbøger i julen. Både Kristian Haagens nye og "The Illustrated Directory of Watches".

İmage

Jeg har skrevet en anmeldelse af Kristian Haagens bog på min blog http://www.uretiltiden.dk/anmeldelse-fac...an-haagen/. Jeg synes den er ganske glimrende, selvom billederne udgør en ret stor del af bogen. Hvad synes I om den?
Vh, Morten Egholt.
Følg med på Ure til Tidens Instagram Icon_smil
Svar
De hårde pakker indeholdte ud over et Seiko Velatura også en pandelygte fra Led Lenser.

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Stort set alt jeg havde ønsket mig,
Blandet andet en bog om Simon Spies og Feinschmeckere 2014 som har en cool lille gennemgang af IWC's ure Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Tøj fra:

İmage

Så jeg er glad og en del bøger og lidt køkenknive.
Svar
Havde ønsket mig nogle af de paracord II armbånd som Claus sælger, og fik et enkelt af dem af min svigermor som supplementsgave. Ellers intet urrelateret i år.

İmage

Ellers har jeg fået badevægt med fedtprocentmåler mv., en hår- og skægtrimmer, løbetøj, automatisk P-skive og gavekort osv.

Min kone og jeg valgte ikke at give hinanden gaver i år, men har i stedet doneret pengene vi ville have brugt til julehjælp til en værdigt trængende børnefamilie.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Kristians trejde bog landede også hos mig. Efter en hurtig bladren igennem ser det ud til, at Panerai ikke får er selvstændigt kapitel, men blot er repræsenteret qua et par billeder. Øv og skuffende for en Paneristi som mig.
Svar
Det er nogle fine gaver, I alle har fået Icon_clap

Man kan jo ikke komme udenom, at Haagen´s bøger inklusiv den nye byder på en masse flotte billeder, men jeg synes, at det ville være synd at sige, at der er særligt meget "nyt under solen", så alt i alt vil jeg mene, at prisen på 500,- er for høj, men nu hvor jeg har fået bogen foræret, er jeg da rigtigt glad for den, for den er lækker at sidde og bladre i.
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)