Hvis man ikke har noget godt at sige...
#11
Altid surt ikke at føle sig velkommen.

Det er altid svært med disse oplevelser. Jeg er sikker på at ALLE butikker har haft kunder der har haft samme oplevelse. Hvad enten det er Halse, Hvelplund, Ragnar eller Klarlund. Ingen kan sige sig fri.
Svar
#12
Træls oplevelse og den slags fordrer ikke indkøb af dyre ure, helt forståeligt! Jeg tror mange kan fortælle om lignende oplevelser ved fx bilforhandlere eller andre ur-forretninger, men det er bare ved at være lidt for ofte i dk at der ydes ringe service.
Overvej at giv den et skud mere en anden dag og se om du kan få en anden ekspedient, nu da de er eneste forhandler af LW...
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
#13
Sociologen Skrev:Summa summarum; efter mit første besøg i butikken forlod jeg denne med en følelse af, at jeg ikke blev betragtet som en egentlig potentiel kunde. Nærmere som et ’andenrangsmenneske’, man ikke behøver give den opmærksomheden, mennesker med normal pli udviser hinanden. Jeg ved ikke, om det var mit tøj – som ellers var ganske ’nydeligt’, idet jeg kom fra arbejde – eller min almene fremtræden, men et er sikkert; jeg sætter ikke mine ben i butikken igen.


Jeg må sige, at hvis jeg havde været ude for det samme, så ville jeg heller ikke (og i al fremtid) sætte mine ben i butikken igen - uanset hvilke ure, de måtte have tl salg !! Jeg har en MEGET lang hukommelse, når det gælder sådan noget ! Icon_twisted

En oplevelse som den, er noget der virkelig kan sætte mit blod i kog - og det er uanset om det er hos en urmager, skomager, slagter eller slikbutik !! Icon_twisted
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#14
pbr Skrev:
Sociologen Skrev:Summa summarum; efter mit første besøg i butikken forlod jeg denne med en følelse af, at jeg ikke blev betragtet som en egentlig potentiel kunde. Nærmere som et ’andenrangsmenneske’, man ikke behøver give den opmærksomheden, mennesker med normal pli udviser hinanden. Jeg ved ikke, om det var mit tøj – som ellers var ganske ’nydeligt’, idet jeg kom fra arbejde – eller min almene fremtræden, men et er sikkert; jeg sætter ikke mine ben i butikken igen.


Jeg må sige, at hvis jeg havde været ude for det samme, så ville jeg heller ikke (og i al fremtid) sætte mine ben i butikken igen - uanset hvilke ure, de måtte have tl salg !! Jeg har en MEGET lang hukommelse, når det gælder sådan noget ! Icon_twisted

En oplevelse som den, er noget der virkelig kan sætte mit blod i kog - og det er uanset om det er hos en urmager, skomager, slagter eller slikbutik !! Icon_twisted

Kan se mit svar væver lidt ifht din holdning, men fakta er nok at jeg er som dig. Det var mere når de nu er eneste LW forhandler kunne en anden chance komme på tale.
Personligt havde jeg været for sur...
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
#15
Dela Skrev:Kan se mit svar væver lidt ifht din holdning, men fakta er nok at jeg er som dig. Det var mere når de nu er eneste LW forhandler kunne en anden chance komme på tale.
Personligt havde jeg været for sur...


Faktisk så havde du skrevet din post samtidig med, at jeg skrev min - så det var en tilfældighed, at min post kom lige efter din Icon_e_smile Så der er ingen sammenhæng Icon_e_wink
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#16
Kenn - hvis du vil se et LW live, siger du bare til Icon_e_wink

Mht. oplevelsen i butikken har jeg selv oplevet lign. gennem tiden forskellige steder (ikke Franz J. som jeg ikke har personlige erfaringer med) og jeg må indrømme at jeg tror på at give folk en chance til. Ikke for at negligere din oplevelse og ej heller at skulle retfærdigøre det, men vi kan alle have dage hvor vi laver fejl og uheldige disponeringer. Det med en ekstra chance kan vi alle have brug for fra tid til anden Icon_e_wink

Under alle omstændigheder må du sige til, skulle du ønske at prøve mit LW på armen Icon_e_biggrin1
Svar
#17
KimT Skrev:......jeg tror på at give folk en chance til. Ikke for at negligere din oplevelse og ej heller at skulle retfærdigøre det, men vi kan alle have dage hvor vi laver fejl og uheldige disponeringer. Det med en ekstra chance kan vi alle have brug for fra tid til anden Icon_e_wink
Icon_+1
Svar
#18
Har været derinde et par gange. Per har en speciel måde at være på og tror nu bare det er hans person som er lidt fraværende. Han kan virke arrogant, men jeg har nu altid fået en god behandling.

Så jeg tænker det lidt er at overreagere, men frit valg at vælge personer fra.

Der er personer som deler vandene. Se på KH hvor mange tæsk han får? Havde han en profil han brugte herinde, var han good guy. Sjældent man læser noget negativt om aktive brugere herinde.

Tænker bare at vi skal huske altid at give ris og ros - også hvis det er til personer som aktivt bruger et forum. Men før burde der ligge en længere overvejelse om det måske ikke bare er en selv som tolker situationen forkert........
Svar
#19
Black Seal Skrev:Tænker bare at vi skal huske altid at give ris og ros - også hvis det er til personer som aktivt bruger et forum. Men før burde der ligge en længere overvejelse om det måske ikke bare er en selv som tolker situationen forkert........
For det første blev jeg (med rette) opfordret til at uddybe min oplevelse - og så gjort.

Eftersom enhver tolkning af en situation er subjektiv, så er jeg uenig i, at situationen er tolket som "forkert" af mig. Slet og ret fordi der ikke er "rigtigt" og "forkert". Det er selvsagt MIN oplevelse, og andre kan have andre oplevelser. Fred være med det. Dem kan I så dele eller lade være. Det plejer at være kutymen herinde - særligt mht. positive oplevelser af online forhandlere, ure, producenter mv. Det er jo et debatforum.

Når alt kommer til alt, så visiterede jeg butikken for evt. at gøre en handel. Og butikkens eksistensgrundlag er jo netop at gøre handler. Der blev så forpurret af en "lidt fraværende" mand, som du betegner forhandleren. Hans tab, ikke mit.

Jeg agter ikke at give manden endnu en chance. Det ser jeg ingen grund til. Der er nok andre, som gerne vil 'have' mine penge. Jeg har allerede super erfaring med Klarlund og andre, som jeg så vil holde mig til, hvis det skal være en dansk AD med butik...
Svar
#20
Det er helt fint.

Bare synd hvis du spørger mig, at man lader sig begrænse på en enkelt negativ oplevelse.

Men som du selv skriver er det jo bare at bruge pengene et andet sted.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)