01-12-2013, 03:09 PM
Har købt et ur igennem Plus Watches i Italien og det hele forløb super. Urets stand var som beskrevet og prisen var fornuftig. Forsendelsen gik planmæssigt.. Alt i alt en god oplevelse:-)
|
Plus Watch
|
|
01-12-2013, 03:09 PM
Har købt et ur igennem Plus Watches i Italien og det hele forløb super. Urets stand var som beskrevet og prisen var fornuftig. Forsendelsen gik planmæssigt.. Alt i alt en god oplevelse:-)
01-03-2014, 06:08 PM
Hej,
Jeg kan se du har handlet hos Plus Watch i Italien. Jeg sidder selv og kigger på et ur fra samme forhandler, men er en smule tvivlende omkring, at handle i Italien. Jeg har flere gange handlet i Tyskland uden problemer - sendte pengene via netbank og modtog uret 3-4 dage senere. Er det samme oplevelse hos Plus Watch og kan man regne med det han skriver? Ha' en god weekend. Mvh. Jesper Mvh. Søgård
01-03-2014, 09:01 PM
Har også haft skrevet lidt med ham omkring et ur. Det eneste jeg er træt af, er hans respons tid på mails jeg sender til ham. Der går ofte 4-5 dage før jeg hør noget, også selvom man besvare en mail 10 min efter man har modtaget en fra ham.
Men kunne godt tænke mig at vide om han er en good guy.
01-03-2014, 10:28 PM
Jeg ved ikke om det her på nogen måde kan have indflydelse, men hvis man handler med privat personer i Italien er det da interessant.
[url]"http://www.tavex.dk/?main=624&newsID=365" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.tavex.dk/?main=624&newsID=365[/url] Sendt fra min HTC One med Tapatalk
02-03-2014, 08:24 AM
Citat:Men kunne godt tænke mig at vide om han er en good guy. Ehh.... det er da meget svært at svare på men har du læst trådens første indlæg ?? Mere kan folk ikke sige her; kun at de har haft en god oplevelse med sælgeren. Rigtigt nok er det irriterende at vente dagvis svar for sin mail men hav dette in mente: Er det en forretning / firma, har de mest sansynligtvis også andet at lave. Det kan også være en privat (evt. en lidt ældre) person som har afslappet forhold til e-mail. Dem har vi her hjemme også så at den halve kunne være nok... jeg er lidt misunderligt for én som kan tage mailkorrespondancen så ustresset og afslappet - dog samtidigt irriteret for at vente svar for et spørgsmål som bestemt ikke kræver nogen som helst art research eller forberedelse... Vh. John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
02-03-2014, 10:35 AM
Jeg ville da også tage et grundigt tjek på nettet inden jeg bestilte mit ur, men er der så meget at sparre ved de kendte mærker, når man køber uret ved f.eks. en italiensk ur-forhandler, kontra de forhandlere vi har i vores lille andedam.
Mvh. Michael Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
09-03-2014, 08:54 PM
Jeg kan ikke anbefale Plus Watch baseret på den kommunikation jeg har haft med ham og endnu vigtigere den oplevelse en ven har haft med ham ved køb. Det kan godt være man kan opstøve megen god kritik på nettet, men meget af det lugter af egne indlæg.
Sælgeren Alantino svarer efter forgodtbefindende og vælger ofte at ignore en god portion af de spørgsmål man stiller. Det er der i og for sig også mange andre italienske sælgere der gør, men de er absolut heller ikke noget at råbe hurra for. Der er ofte tale om forkert boks sammensat med brochurer og etui af forkert årgang og forkert sprog i forhold til det land hvor uret oprindeligt er købt. Kvittering skal man heller ikke regne med at modtage til trods for at der sælges som firma. Har en ven der har købt hos Plus Watch og han blev ikke snydt for ur eller penge, men oplevede også ovennævnte og fik aldrig kvitteringer på de ure han havde købt hos ham, til trods for mange påmindelser. Andre italienske sælgere jeg ville holde mig fra er "Gioielleria Caramazza" og "Rudy Orologi". Førstnævnte har en tendens til at svare at uret sælges som vist på billederne uden at svare på ens spørgsmål. Sidstnævnte accepterer kun email korrespondance hvilket er et klart minus i min bog. Det kan godt være at han ikke taler godt engelsk og derfor foretrækker skriftlig kommunikation. Desværre er hans email korrespondance så ovenikøbet meget mangelfuld og ofte svarer han ikke. "Bad guys" behøver i mine øjne ikke at snyde en for penge eller ur, men kan på anden måde være uærlige og/eller fremstå uprofessionelle. Man kan gøre nogle gode handler rundtomkring, inklusiv i Italien, men gør jeres forarbejde. Der er mange italienske sælgere der er revolversælgere som er ligeglade med detaljerne og andre der ikke har forstået det mest elementære hvad angår kommunikation og god forretningsskik. Ikke ligefrem det mest tillidsvækkende hvis man står og skal overføre 30-60K for et ur.
03-04-2014, 04:56 PM
Hej,
Jeg har lige afsluttet en handel med plus watch og Alantino. Jeg har slet ikke haft nogle dårlige oplevelser i forløbet. Hurtigt og præcist svar, god pris og ekspres levering på ur. Der gik et døgn så stod jeg med uret. Jeg kan helt klart anbefale dem og de er absolut good guys! Til Info, så har jeg købt et omega speedmaster broad arrow 1957 fra 2012 DBH Lasse
03-04-2014, 05:13 PM
Hej Lasse og velkommen til ItsTime.dk
Fedt ur du har hentet hjem - tillykke med det Del gerne billeder (af en BA version vi ikke så tit) i Omega forummet. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
03-04-2014, 05:19 PM
Hej Kim,
Tak - det vil jeg gøre. Det bliver dog først den 5. Maj - det er min fødselsdagsgave fra min søde hustru. Som dig hårdnakket holder fast i, at jeg ikke må få det i brug før DBH Lasse |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|