LW retur fra Schweiz
Så kom dagen hvor mit (savnede) SpidoSpeed kom retur fra Schweiz og jeg er en glad dreng Icon_e_biggrin1

Det er nøjagtig 2 måneder siden jeg indleverede det hos Ravnkilde som kiggede på det, rådgav mig og assisterede i afsendelse til LW i Schweiz - tak til Robin for god service Icon_e_wink Så omkring 7 uger i Schweiz endte det med, hvilket under omstændighederne og de tider man ellers hører om fra forskellige fabrikanter er acceptabelt. Selvfølgelig vil man altid gerne have det går hurtigere, men en super kommunikation med deres ansvarlige for aftersales (Radka) og et perfekt resultat gør at jeg overordnet er 100% tilfreds.

Årsagen til at det måtte afsted var en kronograf sekundviser der ikke nulstillede 100% lige og det kunne jeg ikke leve med. Fuld forståelse fra Ravnkilde (som har et samarbejde med LW) og jeg fik af vide at man ikke ville rette viseren da det var umuligt at undgå mærker i den, så en ny viser var selvfølgelig det eneste rigtige. Jeg blev enig med LW om at det skulle til Schweiz for at få klaret dette og ydermere blev der opdaget at afstanden mellem de to kasser (den indre cylinder med værket og den ydre skeleterede "ramme" markeret med røde pile herunder) var for stor ifht. LW´s egne tolerancer.

İmage

Dette resulterede i at de tilbød at skifte hele kassen uden beregning (stadig under garanti) og var samtidig skyld i tre ugers forsinkelse. Jeg tog (selvfølgelig) imod et kasseskift med kyshånd (der var allerede lidt ridser i den anden Icon_flov ) og det har ingen betydning da alle numre m.m. er fulgt med over på den nye kasse. Det der virkelig betød noget for mig var at de hele tiden meldte ud hvordan og hvorledes og der var ingen slinger i valsen da fejlen på kassen blev opdaget, men derimod fik jeg en mail om at et kasseskift selvfølgelig blev udført.

Alt i alt en super positiv oplevelse af LW´s aftersales service og endnu en bekræftigelse i at jeg valgte rigtig da jeg købte mit SpidoSpeed.
En fabrikant der tænker på kunden og sætter dem i fokus betyder meget i disse tider hvor historier om ringe service mere er reglen end undtagelsen.
Mit LW er tilbage, alle ridserne er væk, viserne står/nulstiller perfekt og jeg er super glad for at have det på armen igen Icon_e_biggrin1

İmage
Svar
Super, men det bliver vel snart solgt Icon_e_biggrin1
Svar
Nej Icon_razz
Svar
Godt at høre aftersale spiller. Få det nu solgt når det står "som nyt" Icon_e_wink Ej spøg til side...!!! Fedt det er retur og på armen med det Icon_cool Så er der dilemma fredag eller vinder AP'en?

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Fredag må det være AP når nu det er et af de mærker der er repræsenteret derinde.
Men lørdag kommer begge med Icon_e_biggrin1 Det bliver en FED weekend fyldt med urnørderi - jeg glæder mig helt vildt.
Svar
KimT Skrev:İmage

Det er altså et flot ur.

Jeg er ikke fan af deres Oktopus, men Spidolite fejler bestemt ikke noget (visuelt).
Svar
God kundeservice! Det er svært at få bedre service når der løbende kommer opdateringer fra LW.
Det lyder mærkeligt med tolerancen imellem de to kasser, men upåagtet finder jeg kundeservicen ekstraordinær positiv!! Lækkert.
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
Holdte man det op i lyset kunne man ane et sted i omkredsen hvor der var et større mellemrum mellem de to kasser ifht. resten af vejen rundt.
Lidt som om at hullet i yderkassen ikke var skåret 100% rundt, men med en lille bitte afvigelse på et enkelt punkt hvorimod nu hvor det er snorlige Icon_e_biggrin1

Det er svært at forklare, men jeg skal vise dig hvad der menes på lørdag Icon_e_wink
Svar
Faurschou Skrev:Jeg er ikke fan af deres Oktopus, men Spidolite fejler bestemt ikke noget (visuelt).
Jeg er blevet mere og mere lun på Oktopus og kan sagtens se mig selv med et på et tidspunkt. Men det er jo en del af charmen ved denne hobby.
Vi tænder alle på noget forskelligt om det så er designet, værket, historien eller noget helt fjerde.

Fuldstændig som det skal være Icon_e_biggrin1
Svar
Det er så fedt det ur, dejligt at se det tilbage på din arm.

Ses Lørdag.

Bo
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)