18-11-2013, 02:44 PM
Så kom dagen hvor mit (savnede) SpidoSpeed kom retur fra Schweiz og jeg er en glad dreng
Det er nøjagtig 2 måneder siden jeg indleverede det hos Ravnkilde som kiggede på det, rådgav mig og assisterede i afsendelse til LW i Schweiz - tak til Robin for god service Så omkring 7 uger i Schweiz endte det med, hvilket under omstændighederne og de tider man ellers hører om fra forskellige fabrikanter er acceptabelt. Selvfølgelig vil man altid gerne have det går hurtigere, men en super kommunikation med deres ansvarlige for aftersales (Radka) og et perfekt resultat gør at jeg overordnet er 100% tilfreds.
Årsagen til at det måtte afsted var en kronograf sekundviser der ikke nulstillede 100% lige og det kunne jeg ikke leve med. Fuld forståelse fra Ravnkilde (som har et samarbejde med LW) og jeg fik af vide at man ikke ville rette viseren da det var umuligt at undgå mærker i den, så en ny viser var selvfølgelig det eneste rigtige. Jeg blev enig med LW om at det skulle til Schweiz for at få klaret dette og ydermere blev der opdaget at afstanden mellem de to kasser (den indre cylinder med værket og den ydre skeleterede "ramme" markeret med røde pile herunder) var for stor ifht. LW´s egne tolerancer.
Dette resulterede i at de tilbød at skifte hele kassen uden beregning (stadig under garanti) og var samtidig skyld i tre ugers forsinkelse. Jeg tog (selvfølgelig) imod et kasseskift med kyshånd (der var allerede lidt ridser i den anden ) og det har ingen betydning da alle numre m.m. er fulgt med over på den nye kasse. Det der virkelig betød noget for mig var at de hele tiden meldte ud hvordan og hvorledes og der var ingen slinger i valsen da fejlen på kassen blev opdaget, men derimod fik jeg en mail om at et kasseskift selvfølgelig blev udført.
Alt i alt en super positiv oplevelse af LW´s aftersales service og endnu en bekræftigelse i at jeg valgte rigtig da jeg købte mit SpidoSpeed.
En fabrikant der tænker på kunden og sætter dem i fokus betyder meget i disse tider hvor historier om ringe service mere er reglen end undtagelsen.
Mit LW er tilbage, alle ridserne er væk, viserne står/nulstiller perfekt og jeg er super glad for at have det på armen igen
Det er nøjagtig 2 måneder siden jeg indleverede det hos Ravnkilde som kiggede på det, rådgav mig og assisterede i afsendelse til LW i Schweiz - tak til Robin for god service Så omkring 7 uger i Schweiz endte det med, hvilket under omstændighederne og de tider man ellers hører om fra forskellige fabrikanter er acceptabelt. Selvfølgelig vil man altid gerne have det går hurtigere, men en super kommunikation med deres ansvarlige for aftersales (Radka) og et perfekt resultat gør at jeg overordnet er 100% tilfreds.
Årsagen til at det måtte afsted var en kronograf sekundviser der ikke nulstillede 100% lige og det kunne jeg ikke leve med. Fuld forståelse fra Ravnkilde (som har et samarbejde med LW) og jeg fik af vide at man ikke ville rette viseren da det var umuligt at undgå mærker i den, så en ny viser var selvfølgelig det eneste rigtige. Jeg blev enig med LW om at det skulle til Schweiz for at få klaret dette og ydermere blev der opdaget at afstanden mellem de to kasser (den indre cylinder med værket og den ydre skeleterede "ramme" markeret med røde pile herunder) var for stor ifht. LW´s egne tolerancer.
Dette resulterede i at de tilbød at skifte hele kassen uden beregning (stadig under garanti) og var samtidig skyld i tre ugers forsinkelse. Jeg tog (selvfølgelig) imod et kasseskift med kyshånd (der var allerede lidt ridser i den anden ) og det har ingen betydning da alle numre m.m. er fulgt med over på den nye kasse. Det der virkelig betød noget for mig var at de hele tiden meldte ud hvordan og hvorledes og der var ingen slinger i valsen da fejlen på kassen blev opdaget, men derimod fik jeg en mail om at et kasseskift selvfølgelig blev udført.
Alt i alt en super positiv oplevelse af LW´s aftersales service og endnu en bekræftigelse i at jeg valgte rigtig da jeg købte mit SpidoSpeed.
En fabrikant der tænker på kunden og sætter dem i fokus betyder meget i disse tider hvor historier om ringe service mere er reglen end undtagelsen.
Mit LW er tilbage, alle ridserne er væk, viserne står/nulstiller perfekt og jeg er super glad for at have det på armen igen
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her