Vis de sidste par sko du har købt tråd!
Haha Ja! Den slags kan jeg ikke magte xD måske et par ankel strømper kan gå an til shorts eller lignende!

Men tak, faldt lige over dem og fruen blev også helt forelsket i dem! Så er det jo cool! Første par for mig med deres nye såler.. Men syntes sku free er en lækker model

Sent using rock, paper scissor!
[-]
  • bcmb
Svar
Går altid uden strømper Icon_blink
Svar
Også jeg (om sommeren) : icon_lol:
Svar
Ubehageligt :-)

Sokker i skoene altid. Sokletter hvis det er sommer og man ikke har lange bukser på. Moden med at smøge buksebenene op har jeg ikke helt forstået - med mindre det er fordi man skal cykle og ikke vil have buksebenet til at sidde fast i kæden :-)

Bare tæer er kun til sandaler :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
[-]
  • whoa
Svar
Sokker og bukser uden opslag er "so last year"  Icon_e_biggrin1
Med mindre du har dine Jacoform sko og Wrangler jeans på  Icon_blink

Generelt er synlige bare tæer for mænd bandlyst! Ingen, og jeg gentager, ingen mandefødder er pæne nok til det!
Klipklapper er KUN til starnden og ligeledes er bar overkrop.

Seneste par sko er disse, købt i Miami i år.

İmage
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
[-]
  • bcmb, T.Hansen
Svar
Sokker bliver aldrig "so last year" hos mig... Opsmøgede bukser er kun til når man cykler.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Det sidste nye i sko garderoben 
İmage
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Firefly til træning. Icon_cool
İmage
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Det årlige sommerferie indkøb fra Ipanema.
İmage
Går stort set ikke i andet i de 3 uger. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
En militær og 80'er mode klassiker som jeg gennem det sidste halve år havde tænkt på at generhverve. Tænkte naivt at de trendy butikker i DK havde dem på hylderne, men nej! Så de er indkøbt i Stockholm som endda havde den helt rigtige størrelse og så var det bare at hugge til.

İmage

Ok ok - det er ikke den originale i canvas, men den kan jeg altid købe.

Skæbnens ironi er at de idag produceres i Vietnam, hvor de jo nok desværre var i "rigtig" brug i 50'erne.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)