Talking watches with John Mayer
Snup en kaffe og smæk benene op for en stund

[url]"http://www.hodinkee.com/blog/video-talking-watches-with-john-mayer" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.hodinkee.com/blog/video-talk ... john-mayer[/url]
Svar
Icon_drool Icon_clap ... av av av! Men shit man et par klokker som lige bliver hevet op ad tasken Icon_cool
Simon Hedegaard
Svar
Tusind tak for linket..super fedt.

Jeg har lige sat min ny indkøbte musik med John Mayer - Paradise Valley i gang og vil i mens den køre gå ind på urdebatten og det første link er til en video omkring ure og John Mayer....så bliver det jo ikke meget bedre Icon_party

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Super cool og en tilbagevendende begivenhed fra Hodinkee.
Under videoen står der at der ca. en gang om måneden vil komme et klip med ursamlere vi dødelige ikke støder ind i til daglig.
Svar
Fine ure. Må op at kigge foran scenen d- 15. oktober Icon_e_biggrin1
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Tak for et godt link, og er du vild nogle spændende ure han valgte at tage med fra samlingen... Icon_crazy
Svar
Han har god smag og lader til at være en behagelig fyr.
Skal vi lave en off topic tråd med billeder af alle de damer han har nakket... WOW og cadeaux! ;)

//Berg
Svar
Han fik i øvrigt sat gang i min lyst til en 5002 igen...

//Berg
Svar
Det er en fin video og fedt hvordan en fælles passion kan hive en verdensstjerne ned på jorden og ligepludselig være en man selv kunne forestille sig at føre en samtale med, uden at være "starstruck".... Jeg mener han fører jo et liv som er ret fjernt fra de fleste menneskers, men hans interesse og passion er jo ægte på samme måde som vores og hans samling spænder meget bredt hvilket også trækker ham mere ned i øjenhøjde. Fedt at han sagtens kan sidde på en ferie og stadig blive betaget af sin "ordinære" IWC, selvom han til enhver tid kunne gå ud og købe den sygeste dykkerklokke og spænde om armen og selvom han har boksen fyldt med de GIFTIGE sager..... Jeg kunne godt se ham sidde og drikke en fadøl sammen med os andre nørder til en gang fyraftensure i Århus....Sagtens :-)
Svar
Det var en fornøjelse at se dette klip med John Mayer (oprigtigt ment). Icon_e_biggrin1

Jeg er ikke fan af hans musik, men jeg synes vældig godt om mandens fremgangsmåde og smag inden for hobbien.

Jeg krydser fingre for at de hiver Simon Cowell eller Charlie Sheen frem næste gang.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)