Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 362
Tråde: 15
Modtaget Likes: 6 i 5 svar
Givet Likes: 0
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
MikkelBA Skrev:Plasma er klart det bedste billede - jeg er enig! Det er en skam at Panasonic lukker ned for deres plasma produktion og at denne års serie er den sidste 
Det er heldigvis kun udviklingen de lukker for der vil stadig kunne købes Panasonic Plasma til næste år, det er nok årets GT60 der bliver ST70 + ekstra smart features og så fremdeles.
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 362
Modtaget Likes: 6 i 5 svar
TDN Skrev:MikkelBA Skrev:Plasma er klart det bedste billede - jeg er enig! Det er en skam at Panasonic lukker ned for deres plasma produktion og at denne års serie er den sidste 
Det er heldigvis kun udviklingen de lukker for der vil stadig kunne købes Panasonic Plasma til næste år, det er nok årets GT60 der bliver ST70 + ekstra smart features og så fremdeles.
Det bliver spændende at se. Jeg hørte at de ikke ville komme med flere og derfor lavede de ZT60. Og der er ikke meget sjov i det, hvis udviklingen kun sker indenfor smart tv platformen!
•
Svar: 295
Tråde: 11
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Aim Evo4 datalogger til motorcyklen. Dertil diverse temperatur følere og et par potentiometre. Det skal nok blive interessant og lege med ;)
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
•
Svar: 329
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 65
Mit nyeste og allerede afprøvede indkøb er:

Den havde sin debut til det nyligt afholdte GTG på Langeland.
•