Breitling Avenger Seawolf II
Billeder taget fra denne tråd: [url]"http://breitlingsource.com/phpBB2/viewtopic.php?f=1&t=48840" onclick="window.open(this.href);return false;">http://breitlingsource.com/phpBB2/viewt ... =1&t=48840[/url]

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Jeg har endnu ikke set uret, men lænken tror jeg ikke at jeg er vild med Icon_e_surprised
Svar
Claus Tukjær Skrev:Jeg har endnu ikke set uret, men lænken tror jeg ikke at jeg er vild med Icon_e_surprised

Jeg har set uret flere gange i virkeligheden, men har endnu ikke prøvet det, men jeg er 99% sikker på, at jeg også bedre kan lide den gamle Pro 2-lænke...
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Den ser umiddelbart tyndere ud....
Svar
Claus Tukjær Skrev:Den ser umiddelbart tyndere ud....

Ja og det synes jeg er super synd...
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Tak for billederne (og linkene i den anden tråd). Jeg har stadig til gode at se Seawolf I og II IRL, men ud fra billederne kan jeg bedre lide den gule skive på den nyere model, da den umiddelbart fremstår kraftigere. Mht Pro2- og Pro3-lænkerne, så synes jeg - som øjensynligt mange andre - bedre om 2'eren, som bare er super, super fed... Skulle jeg købe en i dag, ville jeg dog nok vælge den nye Seawolf. På grund af skiven og på trods af lænken.

Jeg har endnu ikke nærlæst alle linkene, så vil lige høre, hvad vægtforskellen er mellem gammel Seawolf på Pro2 og ny Seawolf på Pro3.
Svar
Sociologen Skrev:Tak for billederne (og linkene i den anden tråd). Jeg har stadig til gode at se Seawolf I og II IRL, men ud fra billederne kan jeg bedre lide den gule skive på den nyere model, da den umiddelbart fremstår kraftigere. Mht Pro2- og Pro3-lænkerne, så synes jeg - som øjensynligt mange andre - bedre om 2'eren, som bare er super, super fed... Skulle jeg købe en i dag, ville jeg dog nok vælge den nye Seawolf. På grund af skiven og på trods af lænken.

Jeg har endnu ikke nærlæst alle linkene, så vil lige høre, hvad vægtforskellen er mellem gammel Seawolf på Pro2 og ny Seawolf på Pro3.

Ingen årsag Icon_e_smile

Jeg tror, at jeg kan lide den gamle og den nye gule skive lige godt, men du har helt ret i, at den nye gule farve er langt "kraftigere" og mere orange...

Jeg har ingen steder kunnet finde noget om vægten på den nye vs. den gamle version, men jeg afventer svar fra ham, der lige har købt den nye model.
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Ved nogen, om det er muligt at finde Avenger II Seawolf til en bedre pris end den, Urværket tilbyder? I givet fald; hvor?

İmage
Svar
Kr. 30.470 passer vist ikke helt som listepris. Mener det koster kr. 28.700
Svar
Ser nu meet cool ud, på trods af, at jeg ikke er breitling mand Icon_e_wink ... ligner, at skiven er blevet lidt dybere i farven, hvilket imo er gør den noget flottere end dens forgænger Icon_cool

Og dog, så synes jeg, at de lumen streger/markering kl 6 og 9 er MEGET kraftige og stjæler lidt ens blik når man kigger på skiven, lidt ærgeligt... på trods af at uret er et tool ur og skal kunne bruges i mørke!
Simon Hedegaard
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)