Nyt mikromærke: MAKARA
Ser super fedt ud efter min mening, men det synes jeg jo, at nærmest alle mikromærke-ure gør Icon_e_biggrin1

İmage

[url]"http://forums.watchuseek.com/f74/official-makara-octopus-automatic-diver-pre-order-giveaway-thread-882685.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://forums.watchuseek.com/f74/offici ... 82685.html[/url]
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
For at være helt ærlig, så synes jeg, at det ligner alle de sædvanlige plastik-smykkeure, som man kan købe i butikkerne for næsten ingen penge - en kønsløs billig fantasiløs Rolex-klon !!

Jeg kunne ikke drømme om at give penge for det !!
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
pbr Skrev:For at være helt ærlig, så synes jeg, at det ligner alle de sædvanlige plastik-smykkeure, som man kan købe i butikkerne for næsten ingen penge - en kønsløs billig fantasiløs Rolex-klon !!

Jeg kunne ikke drømme om at give penge for det !!

Jeg er helt på linje ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
Undskyld mig lige, men hvor er den Rolex klon?
Svar
Tjah......... lynette, skive og for at det så ikke lige skal være alt for tydeligt, så har de tilføjet et par kanter til den ellers genkendelige Oyster form og smidt et par Seiko visere på !! Icon_rolleyes

Rolex-klon eller ej - men når man ser dette billede, så synes jeg bare at de fleste mikromærker for tiden er som snydt ud af samme næse !!

Det er selvfølgelig min helt personlige mening - men der er sgu ikke meget fantasi lagt i det design !! Icon_head
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
pbr Skrev:Rolex-klon eller ej - men når man ser dette billede, så synes jeg bare at de fleste mikromærker for tiden er som snydt ud af samme næse !!

Det er selvfølgelig min helt personlige mening - men der er sgu ikke meget fantasi lagt i det design !! Icon_head

Helt enig. Synes også at mange af de mikromærker ligner hinanden. Er der ikke også flere af dem der bruger samme urkasser? Så synes jeg hellere du skal gå efter det Corum. Det har i det mindste sit helt eget design.
Svar
Jeremy Skrev:
pbr Skrev:Rolex-klon eller ej - men når man ser dette billede, så synes jeg bare at de fleste mikromærker for tiden er som snydt ud af samme næse !!

Helt enig. Synes også at mange af de mikromærker ligner hinanden. Er der ikke også flere af dem der bruger samme urkasser? Så synes jeg hellere du skal gå efter det Corum. Det har i det mindste sit helt eget design.

Icon_+1

Hilsen Tom.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Godt vi ikke skal være enige, men at kalde det en "Rolex klon" er i min verden at skyde langt over mål.
Svar
Der er rigtig mange micromærker og det virker til at det er et marked som virkelig er i udvikling. Nogle er efter min mening mere interessante end andre og dette er umiddelbart heller ikke noget for mig. Jeg er dog enig med Torben i at jeg ikke synes det er en Rolex klon. Er det det pga. lünette og skive så er 99% af dykkerure jo Rolex kloner Icon_e_wink
Svar
Citat:Tjah......... lynette, skive og for at det så ikke lige skal være alt for tydeligt, så har de tilføjet et par kanter til den ellers genkendelige Oyster form og smidt et par Seiko visere på !!
Jeg vil bebrejde mærket for kedeligt design, som dog absolut intet har med Rolex Oyster design at gøre.
Som Kim skrev:
Citat: Er det det pga. lünette og skive så er 99% af dykkerure jo Rolex kloner
Kedeligt forsøg at lave noget som ligner 60´ene design.

Og jo, rigtigt mange af de her micromærker bruger de samme kinesiske kasseleverandører.
Vil man se en stilfuld parade af micromærker, skal man besøge Claus Tukjærs hjemmeside !

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)