Panerai 441
Enjoy :-)

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Jeg vil gerne låne det!! Pleeeaaaassseeeeee!
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
Det 441, er så fedt et Panerai - stort tillykke!

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
Mega fedt ur!!!!!

Hvad hedder de to remme - jeg går ud fra at de begge er OEM. Begge tror jeg ville klæde mit PAM 292, der ærlig talt godt kunne trænge til en lille opgradering i forhold den standard sorte kalveskindsrem :-)
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar
Mortenkoch Skrev:Mega fedt ur!!!!!

Hvad hedder de to remme - jeg går ud fra at de begge er OEM. Begge tror jeg ville klæde mit PAM 292, der ærlig talt godt kunne trænge til en lille opgradering i forhold den standard sorte kalveskindsrem :-)
292 skriger efter kontrastfarver!

İmage

İmage

İmage

//Berg
Svar
Dela Skrev:Jeg vil gerne låne det!! Pleeeaaaassseeeeee!

Du er altid velkommen til at kigge forbi og prøve ellers kan du bare købe det Icon_e_wink

Den første er assolutamente som den er født med og som bør være en rem der er i enhver samling , den anden er en alligator nubuck black også kaldet jules verne JV , andet sidste billed , svært at se men det er en black calf nubuck, alle oem.
Wenga Skrev:
Dela Skrev:Jeg vil gerne låne det!! Pleeeaaaassseeeeee!

Du er altid velkommen til at kigge forbi og prøve ellers kan du bare købe det Icon_e_wink

Hvis jeg på noget tidspunkt ender op i dit område kan du være helt sikker på jeg kigger forbi! Har kigget meget efter det 441 faktisk, men det er ikke lykkedes at fange et der faldt inden for budgetrammen - fantastisk flot ur syntes jeg!!
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
Wenga Skrev:

Den første er assolutamente som den er født med og som bør være en rem der er i enhver samling , den anden er en alligator nubuck black også kaldet jules verne JV , andet sidste billed , svært at se men det er en black calf nubuck, alle oem.

Den sidste var forresten black buffalo , på nogle af baggierne står der thai water buffalo
Super - tak for Info om remmene og lidt yderligere inspirationsbilleder af netop 292. Tror første step bliver den der assolutamente, der ser rigtig lækker ud!
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)