Hjælp mig...
Hej allesammen,

jeg gad vildt godt et ur mere, og har i lang tid haft kig på et Audemars Piguet 15400, sort skive. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af om jeg skal byde til nu. Eller det er for "tidligt"...på de seneste 4 år har jeg købt to ure (Rolex Submariner & Panerai 177) og mener reelt begge ure dækker mine behov - er iøvrigt meget glad for begge ure:-)

Samtidig synes jeg bare at AP uret ville passe rigtig godt ind i min lille samling, som alle skal og vil være være keepers da de har en betydning for mig - AP uret vil jeg bestille så jeg får det i 2014, hvor kæresten og jeg planlægger at gifte os.

Skal jeg have et tredje ur er det så ikke et AP jeg skal købe?? Panerai og Rolex vil jeg ikke købe da jeg som sagt er indehaver af disse ure, og så har jeg kigget på bl.a. IWC men kan slet ikke sammenligne det med et AP. Jeg planlægger ikke at få flere ure efter nummer 3 ur....det gør jeg altså ik:-)

Hvad gør jeg?? Og er der nogle der tilfældigvis bor inde i byen hvor jeg kan se et AP 15400 ur da Klarlund pt ikke har nogle hjemme..

Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar
Det er jo et voldsomt subjektivt spørgsmål, men er du forelsket i AP'eren går du bestemt ikke fejl i byen. Er selv meget hooked på AP Diveren. For mig er AP noget af det ypperste, men det går primært på værket, finish og den aura der er omkring AP. Taler vi design kan jeg nemt komme på andre ure som jeg værdsætter lige så højt eller sågar højere eksempelvis blandt IWC's modeller.

Jeg ville gå efter AP'eren hvis jeg var dig. Du vil i såfald have en meget imponerende og alsidig samling.

Mvh
Michael
İmage
Svar
Du må gerne rode med mit en dag hvis du har lyst. Det er dog med blå skive.
Svar
KimT Skrev:Du må gerne rode med mit en dag hvis du har lyst. Det er dog med blå skive.

Tak Kim, men hvor bor du i landet??
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar
Jeg bor syd for Køge på Sjælland, men kommer via mit job rundt i hele landet. Dog er jeg primært i Københavnsområdet for tiden.
Svar
KimT Skrev:Jeg bor syd for Køge på Sjælland, men kommer via mit job rundt i hele landet. Dog er jeg primært i Københavnsområdet for tiden.
Hej Kim,

vil du ikke give lyd fra dig når du er centralt inde i byen?? Kan du sende mig en personlig besked, så kan vi lige aftale nærmere.

TAK
Svar
PB sendt.
Svar
... Redigeret af hensyn til at forsøge at dække over mine dumheder Icon_flov

... Plan mislykkedes eftersom jeg allerede var blevet citeret Icon_e_wink
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar
Mortenkoch Skrev:Jeg går ud fra at du har set denne :-)

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?t=3570" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?t=3570</a><!-- l -->
Ja, tak - det var mig der startede tråden:-)
Svar
Boxter Skrev:
Mortenkoch Skrev:Jeg går ud fra at du har set denne :-)

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?t=3570" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?t=3570</a><!-- l -->
Ja, tak - det var mig der startede tråden:-)

Icon_rul Icon_rul
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)