Rhodos
#1
Jeg tager to uger til rhodos på søndag, og da der vist er en eller flere der har været der tænkte jeg om i kunne komme med et par tips.
Det er mig og kæresten der skal afsted. Den første uge bor vi på den lille ø Tilos, og den sidste i selve rhodos. Hvad skal man se, og hvad kan man springe let hen over?
Vh
Svar
#2
Den gamle by er rigtig hyggelig at gå i om aftenen og finde steder og spise. Ellers er havnen også hyggelig til en formiddags bajer. Det godt nok en del år siden jeg har været der. Det skulle også være noget akvarie, men har ikke selv prøvet det.
Robin Petersen

Stock:
Seiko Premier SRX004P1
Maurice Lacroix Pontos Decentrique GMT pt6118-ss001-330

Wishlist:
Panerai 388
Rolex Submariner No date 2012
Svar
#3
Tag til Lindos med båd. Det er en fin sejltur og Akropolis er altid et besøg værd. Den gamle by med Ridderbogen er selvskrevet.....
Svar
#4
Der er en lille bjergby i ca. 20 km (?) afstand fra Rhodos by. Gaderne er smalle gyder som er overdækket med tæpper / stof.
Der er et-par fede hippie-caféer hvor man kan stifte nærmere kendskab med øens herbale fristelser Icon_e_wink Eller, det var der i hvert fald for fem år siden. I byen er der mange lokale som lejer værelser (koster ca. 0,hat per overnatning), så man kan tage besøget med ro. Hvis du beskriver stedet for lokale og turistguider, kan de fluks fortælle byens navn (det har jeg glemt... pga. de herbale fristelser ? Who knows)
Og så skal du dykke når du nu er der og har den der fede IWC på armen Icon_e_biggrin1

Go´ tour !

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#5
TioMalo Skrev:Der er en lille bjergby i ca. 20 km (?) afstand fra Rhodos by. Gaderne er smalle gyder som er overdækket med tæpper / stof.
Der er et-par fede hippie-caféer hvor man kan stifte nærmere kendskab med øens herbale fristelser Icon_e_wink Eller, det var der i hvert fald for fem år siden. I byen er der mange lokale som lejer værelser (koster ca. 0,hat per overnatning), så man kan tage besøget med ro. Hvis du beskriver stedet for lokale og turistguider, kan de fluks fortælle byens navn (det har jeg glemt... pga. de herbale fristelser ? Who knows)
Og så skal du dykke når du nu er der og har den der fede IWC på armen Icon_e_biggrin1

Go´ tour !

Vh. John
Jep, Lindos Icon_e_wink
Svar
#6
Fedt! Ja regner med at tage aquatimeren med og få dykket noget dernede:)
Svar
#7
Claus Tukjær Skrev:Tag til Lindos med båd. Det er en fin sejltur og Akropolis er altid et besøg værd. Den gamle by med Ridderbogen er selvskrevet.....
Meget enig.
Lindos med båd er en fin måde. Tag et æsel op til Akropolis (der er MEGET varmt i Lindos)
Ellers sommerfugledalen er også et besøg værd.
Og ellers bare nyd Grækenland og deres små Tavernaer Icon_drinks

GOD tur
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#8
Efter 3 ugers hård feltarbejde regener jeg også med at ligge vandret det meste af turen:) tak for indput!
Svar
#9
Super god ferie, tak til alle der kom med forslag. Vi kørte rund på øren på den her lille lort, ret underholdende.

İmage

Ellers blev der også brugt ret meget tid sådan her.

İmage


Vh
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)