Østerlandske ure
#1
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Det kunne være fedt, hvis andre også havde lyst til at poste billeder af deres østerlandske ure Icon_hello Jeg har i hvert fald tænkt mig at opdatere løbende...
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#2
Mine to nuværende.

İmage

İmage
Svar
#3
To dejlige ure, Kim! I lang tid har jeg på sin vis godt kunnet tænke mig et Pingo, men jeg har det lidt svært med den royale reference, uret har Icon_crazy
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#4
Skal vi bytte ursamling?

Bare sig ja...

Nu...


Sent from my iPhone via Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#5
bcmb Skrev:Skal vi bytte ursamling?

Bare sig ja...

Nu...

Er det mig eller Kim, du spørger? Icon_e_biggrin1
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#6
Dig Rasmus :-)
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#7
bcmb Skrev:Dig Rasmus :-)

Det gik jeg også ud fra, men jeg skulle lige være sikker, inden jeg svarede Icon_e_wink Jeg er super glad for alle mine ure, så ingen af dem får lov til at "flyve" - måske er jeg i virkeligheden den eneste herinde, der kun har keepere!?

Hvis du har lyst til det, så bring endelig billeder af dine østerlandske ure, Bjørn Icon_e_smile
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#8
Mine japsere

İmage

Seiko SBDC003 Sumo

İmage

İmage

İmage

Seiko SNZG17 (modded)

İmage

İmage

İmage

Seiko SKX007 (modded)

İmage

İmage

İmage

İmage

før mod:
İmage

İmage

Casio Duro MDV-106

İmage

İmage

İmage

Casio G-shock

İmage
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#9
Dejlige ure, Bjørn <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Specielt de tre Seiko´er kan jeg rigtig, rigtig godt li´ Icon_e_smile

Drømmer du også om et MM300 (eller et Grand Seiko, hvis vi går helt til tops), eller er det ikke noget, der siger dig så meget?
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#10
Tak for det Rasmus, jeg er også ret glade for dem alle, selvom man ikke kan gå med dem alle lige meget.

MM300 er for mig tæt på det ultimative Seiko dykkerur, og jeg er ikke tvivl om at det ville se fantastisk ud på mit håndled. GS MM600 med spring drive ville selvfølgelig også, men det er urealistisk jeg skulle komme til at eje dette ur.

Dog vil jeg sige, at når finansere tillader et større ur indkøb, så står der Omega øverst på ønskesedlen. Faktisk mere end eet (PO cal 8500, herefter en Speedy Pro). Så en Seiko diver i de højere klasser er ikke sikkert det nogensinde bliver realiseret. Ikke i nær fremtid i hvertfald.


Sent from my iPhone via Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)