Svar: 778
Tråde: 107
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Aug 2012
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Tilmeldt: Mar 2005
Svar: 778
Tråde: 107
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Aug 2012
To dejlige ure, Kim! I lang tid har jeg på sin vis godt kunnet tænke mig et Pingo, men jeg har det lidt svært med den royale reference, uret har
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Tilmeldt: Feb 2013
Skal vi bytte ursamling?
Bare sig ja...
Nu...
Sent from my iPhone via Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 778
Tråde: 107
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Aug 2012
bcmb Skrev:Skal vi bytte ursamling?
Bare sig ja...
Nu...
Er det mig eller Kim, du spørger?
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Tilmeldt: Feb 2013
Dig Rasmus :-)
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 778
Tråde: 107
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Aug 2012
bcmb Skrev:Dig Rasmus :-)
Det gik jeg også ud fra, men jeg skulle lige være sikker, inden jeg svarede  Jeg er super glad for alle mine ure, så ingen af dem får lov til at "flyve" - måske er jeg i virkeligheden den eneste herinde, der kun har keepere!?
Hvis du har lyst til det, så bring endelig billeder af dine østerlandske ure, Bjørn
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Tilmeldt: Feb 2013
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 778
Tråde: 107
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Aug 2012
Dejlige ure, Bjørn <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Specielt de tre Seiko´er kan jeg rigtig, rigtig godt li´
Drømmer du også om et MM300 (eller et Grand Seiko, hvis vi går helt til tops), eller er det ikke noget, der siger dig så meget?
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Tilmeldt: Feb 2013
Tak for det Rasmus, jeg er også ret glade for dem alle, selvom man ikke kan gå med dem alle lige meget.
MM300 er for mig tæt på det ultimative Seiko dykkerur, og jeg er ikke tvivl om at det ville se fantastisk ud på mit håndled. GS MM600 med spring drive ville selvfølgelig også, men det er urealistisk jeg skulle komme til at eje dette ur.
Dog vil jeg sige, at når finansere tillader et større ur indkøb, så står der Omega øverst på ønskesedlen. Faktisk mere end eet (PO cal 8500, herefter en Speedy Pro). Så en Seiko diver i de højere klasser er ikke sikkert det nogensinde bliver realiseret. Ikke i nær fremtid i hvertfald.
Sent from my iPhone via Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
|