05-06-2013, 05:56 AM
Så kom mit PAM 372 , sprit nyt fra Italien.
Jeg har de sidste par uger været på jagt efter et 372.
Jeg er i den sidste tid blevet inspireret af divers forum.
Der skulle ske noget nyt , ville prøve en 47 mm men kunne ikke finde nogen steder at
få prøvet størrelsen.
Det endte med at jeg købte uret / modellen ubeset.
Uden overdrivelse har jeg været i kontakt med 6 sælger og hver eneste gang var uret en solgt eller på hold.
Uret har ikke skuffet , det har en rigtig lækker feeling.
Alene det manuelle optræk er mere lækkert at trække op.
Den enkle skive ( første ur uden dato )

Størrelsen var også ny , selvom jeg har haft et breitling navitimer world 46 mm.
På trods af størrelsen er den lettere og mere komfortabel at gå med sammenlignet med en 320.
Den er stor uden at blive for voldsom.

Min kæreste skulle også prøve , her er størrelsen nok en anden sag

To lækre remme , den brune meget stiv i det og den som nu sidder på uret , den lysebrune, meget blød og komfortabel , minder mig dog om en overflade af papir ? Den på en eller anden måde "flaker".

Remmen er 26/26 , kæmpe rem med en kæmpe spænde , fedt.
Så er der selvfølgelig vinduet ind til urværket , og jeg mener vindue , udsigten er væsentlig bedre end på 441og 320.

Nu vil jeg nyde uret og gå i gang med den vilde "strap" jagt
Jeg har de sidste par uger været på jagt efter et 372.
Jeg er i den sidste tid blevet inspireret af divers forum.
Der skulle ske noget nyt , ville prøve en 47 mm men kunne ikke finde nogen steder at
få prøvet størrelsen.
Det endte med at jeg købte uret / modellen ubeset.
Uden overdrivelse har jeg været i kontakt med 6 sælger og hver eneste gang var uret en solgt eller på hold.
Uret har ikke skuffet , det har en rigtig lækker feeling.
Alene det manuelle optræk er mere lækkert at trække op.
Den enkle skive ( første ur uden dato )

Størrelsen var også ny , selvom jeg har haft et breitling navitimer world 46 mm.
På trods af størrelsen er den lettere og mere komfortabel at gå med sammenlignet med en 320.
Den er stor uden at blive for voldsom.

Min kæreste skulle også prøve , her er størrelsen nok en anden sag

To lækre remme , den brune meget stiv i det og den som nu sidder på uret , den lysebrune, meget blød og komfortabel , minder mig dog om en overflade af papir ? Den på en eller anden måde "flaker".

Remmen er 26/26 , kæmpe rem med en kæmpe spænde , fedt.
Så er der selvfølgelig vinduet ind til urværket , og jeg mener vindue , udsigten er væsentlig bedre end på 441og 320.

Nu vil jeg nyde uret og gå i gang med den vilde "strap" jagt

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)