19-05-2013, 10:49 AM
|
Omega Speedmaster Professional
|
|
19-05-2013, 10:59 AM
Flotte billeder af et flot ur - tillykke med det! Jeg kunne dæleme godt bruge sådan en fætter
Er det manuelt optræk? - Rasmus Venligst
Rasmus "Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..." C.V. Jørgensen
19-05-2013, 11:10 AM
Fine billeder og (som nævnt før) et fedt klassisk ur, som giver rigtig meget for pengene.
Og ja, det er et manuelt værk. Sendt via Tapatalk Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
19-05-2013, 02:16 PM
Flotte fotos af et lækkert ur :-)
Henrik Sent from my iPhone using Tapatalk Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
03-06-2013, 08:03 PM
Flot ur, men billedbeskæring og efterbehandling (især den kunstige dybdeskarphed) bryder jeg mig ikke om.
__________________________
De bedste hilsner Lars Slettegaard Omega Seamaster Diver 300 M Casio G-shock Seiko 5
03-06-2013, 08:09 PM
Uha, så skal du lige springe mine tråde over herinde Lars
Sendt med Tapatalk2 Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
04-06-2013, 10:27 AM
Fedt ur, stort tillykke med den fine klassiker;)
Hilsen Tom. You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
04-06-2013, 11:21 AM
Slettegaard Skrev:Flot ur, men billedbeskæring og efterbehandling (især den kunstige dybdeskarphed) bryder jeg mig ikke om. Hmm, det er slet ikke efterbehandlet eller beskåret, så kunstig dybdeskarphed er der ingenting af. Derimod er der brugt makro. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)




![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)