Omega Speedmaster Professional
#1
I får lige lidt billeder af mit nye Speedy:

İmage

İmage

İmage
Svar
#2
Flotte billeder af et flot ur - tillykke med det! Jeg kunne dæleme godt bruge sådan en fætter Icon_e_smile

Er det manuelt optræk?

- Rasmus
Venligst
Rasmus


"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
#3
Fine billeder og (som nævnt før) et fedt klassisk ur, som giver rigtig meget for pengene.

Og ja, det er et manuelt værk.

Sendt via Tapatalk
Svar
#4
Flotte fotos af et lækkert ur :-)


Henrik
Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#5
Flot og lækkert nyt!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#6
Flot ur, men billedbeskæring og efterbehandling (især den kunstige dybdeskarphed) bryder jeg mig ikke om.
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#7
Uha, så skal du lige springe mine tråde over herinde Lars Icon_flov

Sendt med Tapatalk2
Svar
#8
Fedt ur, stort tillykke med den fine klassiker;)

Hilsen Tom.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#9
Slettegaard Skrev:Flot ur, men billedbeskæring og efterbehandling (især den kunstige dybdeskarphed) bryder jeg mig ikke om.

Hmm, det er slet ikke efterbehandlet eller beskåret, så kunstig dybdeskarphed er der ingenting af. Derimod er der brugt makro.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)