Bagsiden af lynette indlægget
#1
Hej Forum

Et spørgsmål vedr. lynette indlæg!

Har flere gange bemærket samme tybe "slidmærke" på indersiden af lynetter til eks: 5513/1680/16800

Det er den lille slitage på venstre side af perlen. Er det en naturlig forklaring på det eller er det en tilfældighed!?

NB: kan desværre ikke se hvordan jeg skal tilføje et foto!?

Mvh

Cay
Svar
#2
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men der skal nok komme nogen som kan på et tidspunkt.

Mht. indsættelse af billeder, så kan man ikke vedhæfte dem direkte af hensyn til serverplads.
Man skal bruge en hostingservice til formålet på samme måde som til de fleste andre onlinefora.
Du kan finde mere info her <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=26&t=233" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=26&t=233</a><!-- l -->

Og velkommen til Urdebatten.dk - jeg er ret vild med dit arbejde.
Fortæl/vis/link gerne Icon_e_biggrin1
Svar
#3
KimT Skrev:Og velkommen til Urdebatten.dk - jeg er ret vild med dit arbejde.
Fortæl/vis/link gerne Icon_e_biggrin1
Icon_+1
Svar
#4
Claus Tukjær Skrev:
KimT Skrev:Og velkommen til Urdebatten.dk - jeg er ret vild med dit arbejde.
Fortæl/vis/link gerne Icon_e_biggrin1
Icon_+1


Hej Kim

Tak for svar og velkomst. Det glæder mig at høre Icon_e_biggrin1

Cay
Svar
#5
Jeg kan heller ikke hjælpe, men vil også sige at jeg synes godt om dine (Rolex) billeder Icon_e_wink
vh Hans Henrik
Svar
#6
Jeg har lige tjekket de 7-8 gl. indlæg jeg har liggende og kan ikke se en tendens i mærker på indersiden. Dog vil jeg sige der er stor forskel i slitagen og nogen står meget pænt mens andre ser herrens ud. Og jo ikke just et sted der slides ved alm. brug så det må være fra fabrikationen det opstår og ikke efterfølgende udbedres. Mit gæt er derfor det er afhængigt af batch, alder og producent. Præcis som det er tilfældet med div. skivevarianter og deres bagsider, layout og patinering.

Der er en ting der er sikkert når vi taler vintage rolex, og det er at intet har en logisk forklaring, men altid er baseret på tilfældige handlinger Icon_e_wink

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
#7
TimeToWatch.dk Skrev:intet har en logisk forklaring, men altid er baseret på tilfældige handlinger Icon_e_wink

/Mads

Den køber jeg, Mads. Tror du har helt ret.
Tak for du gad se dine indlæg igennem.

Cay
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)