26-06-2019, 05:39 PM
En flammerød Renault Clio IV naturligvis

Hvad køres der i herinde.?
|
03-07-2019, 09:38 AM
(26-06-2019, 08:19 AM)Stensbjerg Skrev: Så blev det skifte dag i min side af indkørslen, knægten stod og skulle bruge en skudsikker vogn til et lille budget, Ej for helvede - jeg troede du skulle begraves i den starlet?? ![]() -------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
04-07-2019, 09:50 AM
Det skulle jeg egentlig også
![]() Men omstændighederne gjorde at knægten havde behov for, At jeg begyndte at køre Opel og han overtog guld kareten ![]() Yoshikazu Akahane. 28/+50.
06-07-2019, 10:44 PM
Køre rundt i denne dejlige VW Tiguan 2.0 TDI IQ.Drive som er ca 2 måneder gammel. Kigger allerede på min næste bil
![]() ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Hilsen John. Min Instagram profil.
07-07-2019, 10:54 AM
07-07-2019, 10:14 PM
Ja, man burde være tilfreds, men søger bare efter det næste fix
![]() ![]() ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Hilsen John. Min Instagram profil.
07-07-2019, 11:11 PM
Biler har slet ikke min interesse mere som da jeg var ung,
Derfor bruger jeg ikke den store energi på drømme biler. Jeg har i min tid som bilist realiseret et par "små" drømme biler, Og fælles for dem er at de bliver hverdag og alle har noget godt og skidt at bidrage med. Jeg har nogle kriterier som familiens hoved bil (fruens) skal opfylde bla. Min vurdering af value for money Og så er der 2-3 lande mærket skal stamme fra, men det er stort set også det. Jeg nægter at betale hvad biler af den type jeg skal bruge koster fra ny, Derfor lader jeg altid andre tage den øretæve. ![]() Derud over vil jeg heller ikke betale typisk ca. 20k samlet årligt i forsikring og ejer afgift, Det udelukker så også nogle bil typer heldigvis har jeg mulighed for at låne en bil gratis af den type, Når/hvis behovet er der hvilke f.eks.Var tilfældet på årets sommer tur med familien. ![]() Når jeg gør regnskabet op over bilerne der har været igennem "famile garagen" Så viser tallene at der ingen grund er til at ændre taktik. ![]() Med de drift tal har jeg det rigtig godt med ikke at køre i sidste nye model hvert år. ![]() Men som med urene skal alle jo gøre hvad der er rigtig for dem. ![]() Yoshikazu Akahane. 28/+50.
07-07-2019, 11:26 PM
Jeg kører ikke i, men på..
![]() Nyder min Ducati 916 og skal det være grøn energi bliver det min Quintana Roo enkelstartscykel der bliver luftet.. ![]()
08-07-2019, 12:59 PM
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|