IWC Ocean 2000 BUND
#1
Smider lige en samling billeder ind af mit elskede BUND. Helt utrolig bærekomfort med velcrostrap'en - du mærker ikke at du har uret på!

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
İmage
Svar
#2
Fedt! Det er sku et råt ur med den sorte krans og orange viser.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#3
Enig med Klaus - det er bare råt for usødet
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#4
Tak Klaus og Anders. At velcrostrap'en en gang er blevet klippet til og smeltet i kanten gør ikke uret mindre råt Icon_e_biggrin1

Mvh
Michael
İmage
Svar
#5
SÅ fedt et ur!
Har du fundet ud af hvad der skal ske med viserne?
Svar
#6
Hej Kristoffer,
Jeg har forhørt mig lidt omkring. Sender muligvis uret på et SPA i Schaffhausen. Jeg har fået fingre i 2 originale BUND visere med det originale lumen (som hverken er Superluminova eller tritium), men mangler desværre stadig den hvide timeviser som er mest defekt. Jeg ser det dog knapt længere Icon_e_biggrin1
Et andet projekt er en ny lænke. Jeg har fået priser hjem på stumper, de koster spidsen af en jetjager, fordi det skal være de helt rigtige led til Geo2 lænken og med Versorgnungsnummer (Hærens artikelnumre, ses på close-up billederne).
Det er det ur jeg går mest med for øjeblikket. Tror jeg må tvinge det i bankboks, så de andre ure også får lidt 'arm-tid' Icon_e_biggrin1

Mvh
Michael
İmage
Svar
#7
Der er også noget råt over, at det ikke står perfekt. Dog kunne det være sjovt at få lænken lavet.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)