Svar: 696
Tråde: 31
Modtaget Likes: 43 i 24 svar
Givet Likes: 92
Nu skriver du Omega dræber, sikkert ikke forkert.
Men det handler ikke om performance på nogen måde. ref.
http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=16535 Det handler om hvem der har skabt et godt brand. Og det har heuer, men ikke med deres Aquaracer efter min mening.
Så derfor er det her billede:
Meget bedre end det her billede;
Selv om begge dele forestiller et ur på dækket af en sejlbåd sammen med et blåt stykke tovværk.
Aquaracer'et er bedre prissat og har en bedre "dybde rating", altså "performance" men det er alt sammen lige meget, vi vil alle sammen hellere have et Ingenieur ;)
Lever i min egen lille dykkerklokke..
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Mest interessant i min optik er er at man går ned i størrelse. Ellers er det jo et veldesignet og fint desk dykker på linie med mange andre og prissat fornuftigt ifht. mærkets brandværdi, urets og værkets kvalitet.
Dette Tag Heuer appelerer delvis til samme bruger segment som Omega, Tudor, Eterne og mange andre. Der er formentligt et stor marked for dykkere i den populære ende af luksusurene - og her vil den nok især tiltale unge mennesker, som måske primært kigger på pris, design og brand-image.
vh baun
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
peterkaa Skrev:......vi vil alle sammen hellere have et Ingenieur ;)
Nej tak.....
Det pågældende Tag Heuer bliver aldrig så populært som Omega Seamaster, så begrebet "Omega dræber" passer nok ikke helt....
•
Svar: 340
Tråde: 49
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Personligt foretrækker jeg altså også en Seamaster. En 300M er jo heller ikke så dyr. :)
Med venlig hilsen
David.H aka "The big flipper"
Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
•