TAG Heuer WAK2110 Aquaracer ("Omega dræber")
Er der slet ingen der har prøvet TAG Heuers flotte Aquaracer WAK2110 eller WAK2111 ?

Med priser der ligger ca 8-9000kr under Omega Seamaster 300 m, er det da lige før det umiddelbart ligner en "Omega dræber".

Er der nogen der kan smide et par billeder op af de to konkurrenter, vil det være fint og nok også få gang i tråden Icon_e_biggrin1

God jul derude. Icon_e_biggrin1
Svar
Nu skriver du Omega dræber, sikkert ikke forkert.

Men det handler ikke om performance på nogen måde. ref. http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=16535 Det handler om hvem der har skabt et godt brand. Og det har heuer, men ikke med deres Aquaracer efter min mening.

Så derfor er det her billede:

İmage

Meget bedre end det her billede;

İmage

Selv om begge dele forestiller et ur på dækket af en sejlbåd sammen med et blåt stykke tovværk.

Aquaracer'et er bedre prissat og har en bedre "dybde rating", altså "performance" men det er alt sammen lige meget, vi vil alle sammen hellere have et Ingenieur ;)
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Mest interessant i min optik er er at man går ned i størrelse. Ellers er det jo et veldesignet og fint desk dykker på linie med mange andre og prissat fornuftigt ifht. mærkets brandværdi, urets og værkets kvalitet.

Dette Tag Heuer appelerer delvis til samme bruger segment som Omega, Tudor, Eterne og mange andre. Der er formentligt et stor marked for dykkere i den populære ende af luksusurene - og her vil den nok især tiltale unge mennesker, som måske primært kigger på pris, design og brand-image.

vh baun
Svar
peterkaa Skrev:......vi vil alle sammen hellere have et Ingenieur ;)
Nej tak..... Icon_e_wink

Det pågældende Tag Heuer bliver aldrig så populært som Omega Seamaster, så begrebet "Omega dræber" passer nok ikke helt....
Svar
Personligt foretrækker jeg altså også en Seamaster. En 300M er jo heller ikke så dyr. :)
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)