Hvis bare....
.....mine træer i haven var pengetræer, så er der lige kommet et ur til salg på TZ-UK som jeg er VILD med.
Dette billede er tyvstjålet fra salgsannoncen.

İmage

Pris: 52k, men er du gal det er er noget der rører ved min indre ur-djævel.
Jeg ved godt at det ikke er for alle, men jeg Icon_love det.

Gad vide om han vil bytte lige over med et Rolex 5513 og et Pingo Icon_e_biggrin1
Svar
Glashütte laver superfede ure Icon_drunken
Svar
Er der nogen der vil købe et 5513 til overpris, så jeg kan få mine fedtede fingre i dette ?
Svar
må man have den modsatte holdning ? Icon_e_biggrin1
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Amehlbye Skrev:må man have den modsatte holdning ? Icon_e_biggrin1
Du fyrer den bare af Icon_cool
Svar
KimT Skrev:

Nej du kender mig Kim, er nu rimelig diplomatisk - heldigvis er der ure til alles smag - for hvor ville det hele være kedeligt, hvis vi alle synes om de samme ure Icon_evil
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Har som sådan ikke noget imod en skeleton eller open-worked skiver, men lige her synes jeg, at det hele simpelthen bliver alt for rodet... Icon_e_surprised

Men er kæmpe fan af ALS "lange 1" (ved dog godt, at de lige er et par tusinde dyrere... ) Icon_cool
İmage
Simon Hedegaard
Svar
Hedegaard Skrev:(ved dog godt, at de lige er et par tusinde dyrere... )
Ja, lige en sjat Icon_cool

Da Claus, PalleUrup, Slettegård og jeg var til "urmesse" i Hamborg stod jeg også og savlede over dette ur i vinduet hos en AD.

İmage

Der er simpelhen et eller andet over det der bare taler til mig.
Jeg kan ikke rigtigt sætte fingeren på det, men farverne, designet og den synlige og usandsynligt flotte dobbelte svanhalsregulering rammer mig lige i hjertet.

Stadig ikke nogen der vil købe et 5513 til overpris Icon_question
Svar
AP 4101 tror jeg den er også meget fræk
Svar
Amehlbye Skrev:
KimT Skrev:
Nej du kender mig Kim, er nu rimelig diplomatisk - heldigvis er der ure til alles smag - for hvor ville det hele være kedeligt, hvis vi alle synes om de samme ure Icon_evil
Jeg kan faktisk godt forstå at nogle (måske mange) ikke vil synes om den, men DAMM....den er helt rigtig til mig Icon_drunken
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)