10-11-2012, 06:37 PM
|
Mit Montblanc sport
|
|
10-11-2012, 06:59 PM
Tillykke. Jeg har klikket ind på netop det ur mange gange. Superfedt.
Mvh Kim
10-11-2012, 07:50 PM
Lækkert ur
Dette er udelukkende et godt råd, tag det endelig ikke ilde op da det på ingen måde er min hensigt, at træde nogen over tæerne Simon Hedegaard
11-11-2012, 07:58 PM
Hej Hedegaard,ja det har jeg fundet ud af nu.
kom endelig med respons og tak,jeg er også glad for det
11-11-2012, 08:07 PM
Jeg kan se du skyder med et Canon DIGITAL IXUS 100 IS. Det kan skrues på et stativ. Det plejer at hjælpe en hel del, derudover kan et par gode lamper gøre det op for dagslys, men husk ikke at vende dem direkte mod det du vil tage billeder af. Det giver et meget bedre resultat hvis man vender lyskilden op mod en hvid væg eller andet, gør lyset meget blødere. Et andet cowboy trick er at bruge selvudløseren, da man derved ikke kommer til at ryste så meget. Held og lykke med skydningen!
11-11-2012, 09:24 PM
Hej kristofferj
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)






![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)