12-09-2012, 06:20 PM
|
Orient Star Diver 300
|
|
12-09-2012, 08:06 PM
Jeg savner SÅ meget en gul Orient, når jeg ser billederne
De venligste hilsner, John
12-09-2012, 08:10 PM
Savner også min sorte. Lumen er bare så vild, næste lidt for meget.
12-09-2012, 08:48 PM
Kvalitetsfølelsen har lige fået et hak op med det nye værk <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->
12-09-2012, 09:03 PM
Og så er lynetten nu med 120 klik vs. 60
De venligste hilsner, John
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

















![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)