Hold øje med disse ure :-(
Omega PO, 42mm, 2500D 1 år gammelt, sn: 85382068
Seiko 6309-7049, relumed og super lækkert, sn: 884173
Seiko SUMO, stort set nyt, sn: ?
Seiko LM 5606 NOS, sn: ?
Seiko Lord Marvel 36000 i guld næsten NOS, sn: ?
Seiko SKX173, som nyt, sn: 711285 el. sn: 400218 (Jopete?)
Seiko SKA371, beater, sn: 773711

Alle stjålet fra mit hus for 3 timer siden!!!

Hvis nogen falder over et af disse ure på en salgs annonce eller lign. vil jeg meget gerne høre det?

På forhånd tak.
Svar
Utroligt at man ikke kan ha noget i fred Icon_evil

Hvis jeg møder et af dine ure på min vej, kontakter jeg dig!!

Håber at du er ok forsikret!!
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
fuck hvor træls!
Svar
Jeg kontakter dig hvis jeg skulle blive tilbudt nogen af dem. Er de stjålet med boks og papir, eller uden?
Svar
Claus Tukjær Skrev:Jeg kontakter dig hvis jeg skulle blive tilbudt nogen af dem. Er de stjålet med boks og papir, eller uden?

Uden. De lå i en alu-urbox og papirerne lå et andet sted.

Det er så surt... Havde det så bare været en kasse med ure der var væk, men min terrassedør og mit fine velholdte egeparket er totalt ramponeret :-(
Svar
Ja, det er virkeligt ærgeligt Icon_evil
Svar
Surt, surt, surt.
Det er jeg virkelig ked af at høre Icon_e_sad
Jeg håber i kommer godt gennem hele forsikringsmøllen og får udbedre/erstattet alle skaderne så smertefrit som muligt.
Svar
Øv øv. Der eksisterer sgu desværre en masse mennesker, der ikke kan finde ud af børnelærdommens "dit og mit" :-/
Svar
Træls....er de gået målrettet efter dine ure eller er det blot en del af alt de har taget.

Hvis det kun er ure, så virker det vel meget mystisk og nogen du måske ligefrem kender.

Håber det hele løses på en god måde, men lige nu er der jo ikke meget trøst.

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Mega ærgerlig oplevelse Icon_e_sad Jeg skal også nok holde et vågent øje med urene på diverse sider, og give lyd, i fald der dukker et op.
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)