-
#1
Ja tak -uden at være den igennem fra top til bud, så synes jeg da den kan bruges sammen med andre sider - det er da et stort og godt arbejde der er lavet. De mange sider - og uden søgefunktion (som jeg kan finde) gør den vel lidt vanskelig, men TAK
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#2
hannover_dk Skrev:Ja tak -uden at være den igennem fra top til bud, så synes jeg da den kan bruges sammen med andre sider - det er da et stort og godt arbejde der er lavet. De mange sider - og uden søgefunktion (som jeg kan finde) gør den vel lidt vanskelig, men TAK

Søgefunktion= Ctrl F
Så kan man søge på den loaded side på alle websider!
Svar
#3
Jonnielse Skrev:
hannover_dk Skrev:Ja tak -uden at være den igennem fra top til bud, så synes jeg da den kan bruges sammen med andre sider - det er da et stort og godt arbejde der er lavet. De mange sider - og uden søgefunktion (som jeg kan finde) gør den vel lidt vanskelig, men TAK

Søgefunktion= Ctrl F
Så kan man søge på den loaded side på alle websider!
ja men kun på den loadede side - og der er det nemt at få overblik, det ville ha været fint med en søgning på alle siderne fra forsiden :)
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#4
hannover_dk Skrev:
Jonnielse Skrev:
hannover_dk Skrev:Ja tak -uden at være den igennem fra top til bud, så synes jeg da den kan bruges sammen med andre sider - det er da et stort og godt arbejde der er lavet. De mange sider - og uden søgefunktion (som jeg kan finde) gør den vel lidt vanskelig, men TAK

Søgefunktion= Ctrl F
Så kan man søge på den loaded side på alle websider!
ja men kun på den loadede side - og der er det nemt at få overblik, det ville ha været fint med en søgning på alle siderne fra forsiden :)

Hej John

Du har ret:-)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)