Øhh er den allerede kommet ud??
#11
Den grønne skive er flot og veklser mellem næsten sort til lys grøn i farven. Jeg er derimod ikke så meget for den grønne lynette.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#12
Nu vi måske lidt of topic er inde på LV modellen, så har jeg en 16610LV og har sammenlignet den ved siden af den nye LV.

Den nye er flot IRL (hvor farven på skiven skifter afhængig af den vinkel man ser den fra), men jeg synes stadig der er for meget grønt i grønt, hvor jeg bedre kan lide kontrasten mellen grøn og sort på den gamle LV. Smag og behag er jo forskellig... Icon_e_wink
vh Hans Henrik
Svar
#13
Nu var det pudsigt nok Lens billede der fuldkommen solgte uret for mig, og det var den "ældre" LV.

"Hulken" bliver en tand for grøn til mig. Desværre.

Men en ældre LV vil også passe godt ind med mit Omega PO med orange lünette. :-)

Jeg er dog virkelig i tvivl om størrelsen, så når jeg en gang har fået sparet pengene op, skal jeg finde ud af det skal gå til Rolex eller Breitling.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
#14
Thor86 Skrev:Jeg er dog virkelig i tvivl om størrelsen, så når jeg en gang har fået sparet pengene op, skal jeg finde ud af det skal gå til Rolex eller Breitling.

Hvis Sean Connery kan gå med Rolex 40 mm så er det vel ikke helt skævt. Icon_e_wink

På den anden side så kan han sikkert gå med dame ur og stadig se macho ud Icon_e_sad
vh Hans Henrik
Svar
#15
Len Skrev:På den anden side så kan han sikkert gå med dame ur og stadig se macho ud Icon_e_sad

Ja det kender jeg godt....

vh Baun
Svar
#16
baun Skrev:
Len Skrev:På den anden side så kan han sikkert gå med dame ur og stadig se macho ud Icon_e_sad

Ja det kender jeg godt....

vh Baun

Icon_thistreadis
Icon_sign Icon_sign

Icon_drinks
/SK
Svar
#17
Sub'erman Skrev:
baun Skrev:
Len Skrev:På den anden side så kan han sikkert gå med dame ur og stadig se macho ud Icon_e_sad

Ja det kender jeg godt....

vh Baun

Icon_thistreadis
Icon_sign Icon_sign

Icon_drinks

Eller også ville det ødelægge det hele. Men alene den bare isse er jo ret maskulin - ikke mange kvinder har så flot en isse Icon_crazy

İmage

vh Baun
Svar
#18
Davidsw er sku hurtig. Har handlet med ham før.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)