SKX173
#1
Jeg synes lige jeg ville dele et billede med alle jer som har en svaghed for Seiko ure. Uret på billedet er et Seiko SKX173 (den amerikanske udgave af SKX007). Den er sat på en liberty hirch rem fra straped for time. Når jeg kigger på dette ur, og specielt i denne konfiguration, undres jeg. Jeg kan næsten ikke forstå at Seiko kan producere så fine ure i den prisklasse. SKX173 er nok et af de få ure hvor alt er som det skal være. De som kender Seiko's historie i forhold til dykkerure ved også at SKX er et resultat af mange års iterationer. Hvis jeg endelig skulle pege på en ting der kunne have været anderledes, må det være værket som ikke kan stoppes og hånd optrækkes.

İmage
Svar
#2
Jeg er vild med det.

Sendt via Tapatalk
Svar
#3
ja altså - jeg fik fat i et Seiko Orange Monster og synes faktisk Seiko er super fede lige pludseligt
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#4
Det eneste der er galt med skx007 er at det er lidt for lille, ellers det et virkeligt fedt ur.
Min kæreste går med min 007kermit hver dag:D

İmage
Svar
#5
Prøv at følge tråden "Show off your SKX007/009s!" på Watchuseek.
Jeg har haft mit SKX007 i ca. en måned, og kan kun sige: Smukt. Har afløst mit Datejust 24/7.
Måske man skulle have et 009 også og lidt forskellige remme...
Godt ord: Iteration. Jeg tror næsten, at jeg forstår, hvad det betyder?!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)