Vore 'nye' IWC
#11
MichaelSC Skrev:Peter, er skrevet på til GTG, håber jeg kan få fri af familien Icon_e_biggrin1  Så skal vi sammenligne urenes vægt og udseende, blir sjovt.


Cool !!   Icon_Up
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#12
Congratulations i am jealous Icon_not   Icon_Up

Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#13
MichaelSC Skrev:Jamen, hvad med Ocean 2000? Jeg er altså også vild med den! Icon_e_biggrin1

Det er også en spændende model. Hvis du kan nøjes med den civile udgave, er den da også til at købe for penge. Hvis det skal være Bundeswehr udgaven, skal der gribes noget dybere i lommen.

Jens-Kristian
Svar
#14
jk Skrev:
MichaelSC Skrev:Jamen, hvad med Ocean 2000? Jeg er altså også vild med den! Icon_e_biggrin1

Det er også en spændende model. Hvis du kan nøjes med den civile udgave, er den da også til at købe for penge. Hvis det skal være Bundeswehr udgaven, skal der gribes noget dybere i lommen.

Jens-Kristian

Ja, er egentlig mest til den ensfarvede civile udgave - ref. 3504.

@Willy - tak, det er osse en drøm som går i opfyldelse.
İmage
Svar
#15
MichaelSC Skrev:
jk Skrev:Tillykke, Michael, med den fine Aquatimer. Det er IMHO den bedste dykker, IWC har lavet. Selvfølgelig skal den være i stål :-)
JK

Jamen, hvad med Ocean 2000? Jeg er altså også vild med den! Icon_e_biggrin1

Jeg har haft både en 3536 og Ocean 2000 og her vinder AT'en klart. Der er noget meget solidt og troværdigt over den 3536.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#16
KlausM Skrev:
MichaelSC Skrev:
jk Skrev:Tillykke, Michael, med den fine Aquatimer. Det er IMHO den bedste dykker, IWC har lavet. Selvfølgelig skal den være i stål :-)
JK

Jamen, hvad med Ocean 2000? Jeg er altså også vild med den! Icon_e_biggrin1

Jeg har haft både en 3536 og Ocean 2000 og her vinder AT'en klart. Der er noget meget solidt og troværdigt over den 3536.
Mvh
Klaus

Var de begge Ti, Klaus?
Virkede Ocean 2000 for 'blød' i designet, eller? For mig er de to meget forskellige, men har begge en hel særlig karisma

Mvh Michael
İmage
Svar
#17
Tak skal I ha' for alle de fine ord.
Nu har jeg haft uret små 14 dage og jeg er ikke blevet mindre glad for det Icon_e_biggrin1 Er superglad for den matbørstede lænke som oser af kvalitet IMHO (3536 blev normalt leveret med en lænke med polerede midterled - ikke lige min stil) og nyder hvor let det er at skifte mellem lænke og gummirem.

Michael
İmage
Svar
#18
Okay, så må jeg selv byde ind igen, måske lidt kedeligt for nogen da det igen er ref.3536 men denne gang i titanium. Har vist den med stål versionen for sammenligningens skyld.
Klokken tolv-timemarkøren er af tritium.
Mvh
Michael

İmage

İmage

İmage
İmage
Svar
#19
Jeg har i mange år - gerne ville have et IWC ur - var faktisk det første mærke jeg blev forelsket i - mange ting skete, men blev altså ikke IWC som var det mærke jeg købte først - men kærligheden var aldrig forsvundet. Jeg var så heldig at få fat i nedenstående fra Ole herinde fra - og må sige - IWC er fantatisk kvalitet, detaljerne og finnish er sindsyg god - bare drejekransen - gennemført -

Jeg er lykkelig for endelig at have fået et IWC ur og synes det er en super entry model/level og vil gerne sige tak til jer, som kom med input - I ved hvem I er .

İmage
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#20
2 fede ure du starter op med   Icon_Up
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)