Vore 'nye' IWC
(27-10-2016, 07:29 PM)mojohe67 Skrev: Denne er helt ny for mig

İmage

Denne var faktisk mit første bedre ur

İmage

To dejlige IWC ure. Må jeg gætte på at gulduret er med cal 89 ? (Kunne måske også være cal 401).
Den klassiske flieger mark XII er jo med JLC cal. 889/2 modificeret værk. Fint ur! Jeg har stadigvæk en med lænke.

JK
Svar
Cal. 89 ja JK! :-)

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
"Nyt" IWC 3538 - har nu tre stk 2000m Aquatimere, er man så en ægte nørd nu :-p

İmage

Har egentligt haft chrono versionen engang. Det røg i en handel, nu er det "tilbage". For mig repræsenterer det noget af det sidste "rigtige" IWC inden der gik fastelavnsris i den :-p
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Hjertelig tillykke med den klassiske AT 3538. Jeg vil mene, at tre 2000m AT kvalificerer til overnørd. Icon_blink
JK
Svar
Tillykke med et utrolig flot Aquatimer, den er i virkelig flot stand.
Svar
Jeg kom til at skille mig af med mit 5007. Det er der rettet op på nu:

İmage


-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • JJG, longbear, pbr, Stoffer
Svar
Det var da godt! "Man" skal ha' en Portugieser Automatic Icon_smil Tillykke med genanskaffelsen!
JK
[-]
  • phrede
Svar
Som bekendt havde vi i IWC forummet en fantastisk liste med billeder af alle de IWC-ure, som medlemmerne havde købt. Desværre ødelagde Photobucket i sommer den liste med deres ublu krav for at hoste billeder. Mange af fotografierne blev erstattet af en masse kedelige grå felter. De links har jeg nu fjernet, så man kan se listen over IWC urene i første indlæg i tråden "Vores nye IWC" uden at få oplevelsen ødelagt. Hvis der en nogle af medlemmerne, som gerne vil have erstattet deres ikke virkende Photobucket-link med nye til andre billedbaser, gør jeg gerne det. Vi fortsætter selvfølgelig med at opdatere tråden. Photobucket skal ikke få bugt med IWC-samlerne Icon_smil
[-]
  • phrede
Svar
Pisse irriterende (Photobucket) men fedt du ryder op i tråden. Jeg skal prøve at finde mine billeder frem igen ved lejlighed.
Svar
Vi trænger da hvis lige til et billede i denne tråd også, af Iwc Big Pilot 5009-12, et ur jeg har købt i dag

İmage
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
[-]
  • cfnissen, KlausM, Larsb, pbr
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)