Springdrive - hvorfor?
#31
AL2O3 Skrev:
willy Skrev:So you are very much alone with your point of view. Willy

Who's alone - me? First of all, I know I am not alone. Second, I would have no problem in being so haha!

I think I gave a pretty good explanation above on my feelings. I acknowledge the great achievements of Seiko, but my feelings lie with the pure mechanical escapement.
I can understand your feelings about the pure mechanical escapement.And i admire people who stand up for what they believe in even if they are alone Icon_e_biggrin1 Sorry if what i said sounded a little hard. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#32
Mange jeg kender tror (fejlagtigt) at Rolex er det fineste ur der findes og at Seiko er et arbejdsmands ur som enhver enten har eller har haft.
Svar
#33
NSA Skrev:Mange jeg kender tror (fejlagtigt) at Rolex er det fineste ur der findes og at Seiko er et arbejdsmands ur som enhver enten har eller har haft.
Citat:
Yes its a pity sometimes.But i think most people connect Seiko to cheap watches.They should have done the same as Toyoto and created a new Brand name for their top watches.But instead of Lexus called them Sexus Icon_sign Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#34
Ja rigtigt Willy, jeg er helt enig..!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)