07-12-2011, 07:08 PM
Jeg har haft begge ure.
PO i flere omgange og i begge størrelser forskelligt lay-out. XL (45,5mm) udgaven er for stor til mig og 42mm passer mig bedre. Jeg husker den perfekt i vægten, sad super godt på armen og den "tikkede" bare derudaf. Det var en fornøjelse at have på.
Den eneste minus er glasset
det er fedt at man nærmest kigger på skiven og "ser" direkte på skiven. Tilgengæld kommer der en fedtet finger på, skæmmer det
og det er svært at tørre af igen
jeg følte at jeg brugte meget tid under vandhanen for at rengøre glasset
Seiko MM har jeg haft lånt af flinke Joepete
Jeg husker det som tungere og højere en PO' en, men det sad perfekt
Lumen er god, lunetten er lækker og skiven er letlæselig. Jeg var dog bange for at ridse det, så det røg retur efter ca. 2-3 uger
dumt for jeg fik et KANON tilbud på det, men jeg slå ikke til - dumt HG
Det er to skønne ure, PO ville jeg vælge hvis "dress" var det primære
MM ville jeg vælge hvis jeg skulle dykke eller hvis "tool" var det primære
Jeg har stemt MM, hvorfor
PO virker lidt "kedelig" (som alm. sort) MM' en fungerede bedre set i mine øjne
Men det er tæt løb og jeg overvejer stadig begge ure, IGEN, jeg trænger sådan til et bedre ur efter nærmest at have levet i "ursølibat" i AL for laaaaang
PO i flere omgange og i begge størrelser forskelligt lay-out. XL (45,5mm) udgaven er for stor til mig og 42mm passer mig bedre. Jeg husker den perfekt i vægten, sad super godt på armen og den "tikkede" bare derudaf. Det var en fornøjelse at have på.
Den eneste minus er glasset

Seiko MM har jeg haft lånt af flinke Joepete

Lumen er god, lunetten er lækker og skiven er letlæselig. Jeg var dog bange for at ridse det, så det røg retur efter ca. 2-3 uger

Det er to skønne ure, PO ville jeg vælge hvis "dress" var det primære

MM ville jeg vælge hvis jeg skulle dykke eller hvis "tool" var det primære

Jeg har stemt MM, hvorfor

Men det er tæt løb og jeg overvejer stadig begge ure, IGEN, jeg trænger sådan til et bedre ur efter nærmest at have levet i "ursølibat" i AL for laaaaang

Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!