11-12-2011, 05:08 PM
Jeg er helt enig med dig Michael. IWC havde den der diskrete stil som man kan tillade sig når man leverer et høj kvalitetsprodukt.
Mvh
Klaus
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
IWC Aquatimer
|
11-12-2011, 05:08 PM
Jeg er helt enig med dig Michael. IWC havde den der diskrete stil som man kan tillade sig når man leverer et høj kvalitetsprodukt.
Mvh Klaus Mvh Klaus
11-12-2011, 10:13 PM
Et dykkerur må gerne have lidt farve. Jeg mener nu ikke at det bliver "bling" af den grund. Og "bling" er heller ikke et negativt ord her på adressen
Heldigvis er smag forskelligt. Ingen tvivl om at alle modellerne er fin kvalitet.
11-12-2011, 10:54 PM
CT-Watches.dk Skrev:Jeg har efterhånden ejet 3-4 Aquatimer. Et superfedt ur, dog er jeg mest til det nye med udvendig lünette. ....jeg er mest til den gamle i titanium, super flot design, men ville ikke have noget imod at bære den nye Og ja, som du siger, Claus, alle modellerne er jo top kvalitet.
11-12-2011, 11:03 PM
Jeg forstår godt at den gamle model er populær. Den "mellemste" har jeg selv haft 3 af, og mente dengang at det var superfedt, men i dag er det den nye der trækker.....
12-12-2011, 07:04 PM
I think IWC have lost their way.To get back on the right road they should shoot all of the present design deparment at daybreak.I prefer the older models that set them apart from other brands in their design elements.Today the new models are just following fashion. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
12-12-2011, 07:27 PM
Jeg syntes den nye ATer ser lækker ud
men den eneste rigtige ATer for mig er en 3536 men jeg kan bare ikke vænne mig til den int.lænke desværre ellers havde jeg nok ejet en nu. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
12-12-2011, 08:38 PM
willy Skrev:I think IWC have lost their way.To get back on the right road they should shoot all of the present design deparment at daybreak.I prefer the older models that set them apart from other brands in their design elements.Today the new models are just following fashion. WillyHvis man ikke prøver noget nyt, lærer man ikke noget nyt
12-12-2011, 10:20 PM
12-12-2011, 10:59 PM
Minuteman Skrev:Ikke et dårlig ord om den nye "looken", men jeg liker godt denne varianten. Skulle gjerne eiet den originale modellen fra 1967, men er veldig fornøyd med min 3231.01. In house cal 80111 er en viktig detaljJeg indrømmer gerne at denne er det klart flotteste
12-12-2011, 11:13 PM
willy Skrev:I think IWC have lost their way.To get back on the right road they should shoot all of the present design deparment at daybreak.I prefer the older models that set them apart from other brands in their design elements.Today the new models are just following fashion. Willy I agree completely !!! /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy" |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|