Talking Watches
Så er der ny Talking Watches video fra Hodinkee. Dog ikke helt på niveau med de tidligere efter min mening.

[url]"http://www.hodinkee.com/blog/talking-watches-with-raul-de-molina" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.hodinkee.com/blog/talking-wa ... -de-molina[/url]
Svar
Syntes det var virkelig ringe! Uinteressant mand og kedelige ure Icon_sleep
Svar
Der er som sådan flere fine ure efter min mening, men han virker bare ikke særlig vidende om dem? Og i det hele taget ikke så interessant som de tidligere gæster.
Svar
enig
Svar
Kristofferj Skrev:Syntes det var virkelig ringe! Uinteressant mand og kedelige ure Icon_sleep

Ja urene var kedelige i den forstand at de ingen historie bar, eller var svære at komme i nærheden af. Såfremt du altså har pengene ..
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Enig i tilbagemeldingerne her - men fedt at se at han bruger sine ure i samlingen og at de har spor deraf Icon_e_smile
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Urene betyder noget for ham, og det er jo det, det handler om, men det er uinteressant for alle andre. Jeg kan godt se, hvorfor GP-world timer'en er meget værdifuld for netop ham, da det har været med ham så mange steder, men den historie siger ikke publikum noget. Også fordi han er ukendt for de fleste af os.

Det går lidt ned af bakke for Talking Watches-konceptet.

/Mads
Svar
Rigtig fin video en af de bedste fra dem syntes jeg,
Især hans tråd i samlingen syntes jeg er fed. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
I er godt nok et kritisk publikum! Hvis den mand og hans ursamling er kedelig og uinteressant, så vil jeg nødig skulle finde kandidater til videoserien.
JK
Svar
jk Skrev:I er godt nok et kritisk publikum! Hvis den mand og hans ursamling er kedelig og uinteressant, så vil jeg nødig skulle finde kandidater til videoserien.
JK

Icon_+1
Med den holdning syntes jeg man burde snakke meget mere om sin egen samling end tilfældet er,
For den må sgu rumme some good shit. Icon_e_surprised

Jeg er enig i at den jakke han bruger på tv godt kunne være et nummer større Icon_e_biggrin1
Men hans ursamling og holdning til ure finder jeg sgu cool nok. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)