Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Et opfølgende spørgsmål:
Vi kender nok alle til tattoos, som ser 'knap så skarpe ud' efter en (længere) årrække. Jeg har dog ladet mig fortælle, at sådan er det ikke med nyere tattoos, da de lavet på en andet måde. Har denne påstand noget på sig?
Og mere specifikt; nogen der ved, hvordan tattoos udført i dotwork-stilen ældes?
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Et opfølgende spørgsmål:
Vi kender nok alle til tattoos, som ser 'knap så skarpe ud' efter en (længere) årrække. Jeg har dog ladet mig fortælle, at sådan er det ikke med nyere tattoos, da de lavet på en andet måde. Har denne påstand noget på sig?
Og mere specifikt; nogen der ved, hvordan tattoos udført i dotwork-stilen ældes?
Kenn, for at svare helt korrekt, ville det være nødvendigt at have udtalelse fra en dermatolog og eventuelt fra en genforsker...
Jeg har nogle 41 år gamle dotworks som
ikke har splattet nævneværdigt.
Det har så ikke heller mine almindelige maskinlavede standard-tuscher, som er 30 - 35 år gamle.
Det er - stort set - kun et spørgsmål om ens hudtype.
Der er mange sjove påstande ang. dit spørgsmål i omløb og sikkert her vil dukke op nogle anden slags påstande.
Jeg støtter ikke mit udsagn i nogen videnskabelig forskning, kun mine egne empiriske observationer
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 755
Tråde: 47
Modtaget Likes: 6 i 5 svar
Man skal også huske på, at man bliver gammel sammen med sine tatoveringer. De ældes som en selv og i min bog, er det fedt at man kan se noget alder på sine tatoveringer efter mange år. En sprit ny tus på gammel hud er ok. Men der er bare noget over, at ha levet med sine valg omkring kropsudsmykning i så mange år og stå ved det.
Så lad være med at bekymre dig om, hvordan de ser ud om 30år. Til den tid holder du af dem på en helt anden måde end du gør når du lige har fået dem.
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Takker igen for jeres erfarings- og meningsdeling
•