AP Diver
Der har været en del snak om AP diveren.
I dag havde jeg den på armen i et par minutter, og f... mig, den er for LÆKKER.

Jeg har rimelig store håndled (19cm) og det sad perfekt.
Desværre.........da jeg hele vejen hjem i bilen overvejede om man skulle prøve AP igen Icon_rolleyes
Men så er der andre ure der skal ud, og det er jeg ikke klar til Icon_e_sad (lige nu)
Svar
Den er da sygt fed!
især på lænken!! Icon_love Icon_love
Svar
İmage
Svar
Hellere ROO... Men på den anden side, du får 3-4 blærede ure til prisen af en AP ROO...
I min verden skal økonomien være til det, og har man ikke råd eller prioriteret at have råd til et enkelt eller to High end ure udover en AP, så skal man lade være...

//Berg
Svar
Har jo haft et Safari, men så var det, det eneste "gode" ur, og det kunne jeg ikke leve med i længden.
Men skulle jeg købe Diveren, ville der måske være plads til et enkelt Pam eller Rolex ved siden af, og det er det.
Svar
In that case... Go fetch! :)
Jeg synes ROO er federe end diveren, var det mig ville jeg savne de ekstra sub-dials... Men du har jo prøvet, så du ved jo om du kan leve med det (eller om du vil prøve) :)
Gør du det, så behold din radiomir og sælg daytonaen, så får du lov til at beholde det fedeste ur samtidig med at du får flest penge ind! Win win! :)

//Berg
Svar
Daytona´en er røget idag til fordel for to andre ure Icon_e_wink
Svar
Haha... Kom så med nogle billeder! :)

//Berg
Svar
AP Diver er sindsyg lækker, og absolut mit favorit tool watch lige pt.

Så forstår dig udemærket Kim, det er svine lækkert.

Desværre er det også rimeligt dyrt Icon_e_sad

Jacob
Svar
Jacob K Skrev:AP Diver er sindsyg lækker, og absolut mit favorit tool watch lige pt.

Så forstår dig udemærket Kim, det er svine lækkert.

Desværre er det også rimeligt dyrt Icon_e_sad

Jacob

En roo diver vil jeg ikke ligefrem kalde et tool watch. Vi er vist i kategorien dress diver her Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)