Constellation.....
Efter Skovgaard ødelagde flere nætters søvn ved at gøre mig opmærksom på jeg ingen stål Pie-Pan Constellation ejede har jeg måtte tilføje denne til samlingen for at få noget nattesøvn igen Icon_e_wink

Omega Constellation Calendar
Ref. 14393-10 SC
Caliber 561
1961

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Tillykke med klokken Thomas! - den ser ud til at være i god stand! Icon_e_wink

Jeg ville ønske at jeg selv synes at jeg kunne gå med den størrelse - og jeg har virkelig prøvet nogle gange....

Jeg undrer mig dog stadig over at jeg ikke er kommet af med den S/S jeg har til salg på siden - det må være en af de mest komplette der overhovedet er til salg og prisen vil jeg mene er yderst rimelig....

Conny'er må være på tilbagegang i DK så den ryger nok i en byttehandel istedet uden for DK når det rette byder sig...

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
gmt-geek Skrev:Tillykke med klokken Thomas! - den ser ud til at være i god stand! Icon_e_wink

Jeg ville ønske at jeg selv synes at jeg kunne gå med den størrelse - og jeg har virkelig prøvet nogle gange....

Jeg undrer mig dog stadig over at jeg ikke er kommet af med den S/S jeg har til salg på siden - det må være en af de mest komplette der overhovedet er til salg og prisen vil jeg mene er yderst rimelig....

Conny'er må være på tilbagegang i DK så den ryger nok i en byttehandel istedet uden for DK når det rette byder sig...

Vh. Jon

Min erfaring er at det er Pie-Pan modellerne folk vil have, almindelige skiver og c-shape kasser er ikke i så høj kurs og kan på en god dag købes for 4-5k. endnu selv om indmaden er ens. Så er det også primært samlere der vil give premium pris for tilbehøret i forhold hvad uret kostede uden.
Svar
TDN Skrev:
gmt-geek Skrev:Tillykke med klokken Thomas! - den ser ud til at være i god stand! Icon_e_wink

Vh. Jon

Min erfaring er at det er Pie-Pan modellerne folk vil have, almindelige skiver og c-shape kasser er ikke i så høj kurs og kan på en god dag købes for 4-5k. endnu selv om indmaden er ens. Så er det også primært samlere der vil give premium pris for tilbehøret i forhold hvad uret kostede uden.

jeg er klar over at piepan betyder lidt for prisen!
- ellers havde den også været listet en anelse højere!
Men det er fino nok - den skal nok ryge på den ene eller den anden måde!
Jeg har flere gange haft 1500euro i byttepris uden for dk men så har det ur jeg skulle have den anden vej ikke lige været det rigtige...

Vh. Jon
Svar
Har du prøvet at sætte den på Danske urtosser? De ure jeg sætter til salg bliver typisk solgt indenfor få timer. Jeg er stort set holdt op med at sætte dem til salg andre steder.
Svar
TDN Skrev:Har du prøvet at sætte den på Danske urtosser? De ure jeg sætter til salg bliver typisk solgt indenfor få timer. Jeg er stort set holdt op med at sætte dem til salg andre steder.

nej - har kun listet den her og på ursiden.dk - eller er det sidstnævnte at du mener?

Vh. Jon
Svar
Det er en gruppe på facebook Icon_e_wink
Svar
Danske urtosser er en facebook gruppe Icon_razz
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Og tillykke med uret Thomas. Godt at høre du ikke ligger søvnløs længere Icon_e_biggrin1
Svar
KimT Skrev:Det er en gruppe på facebook Icon_e_wink

oki dokey - takker!

Jeg bruger meget tid på nettet men facebook er ikke mit foretrukne sted for at sige det mildt...

Vh. Jon
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)