pp 5960
Det PP er bare så lækkert Icon_drool

Når det så er sagt så syntes jeg du skal vælge noget andet når du er i tvivl om du kan leve med datovinduet, tit er den første indskydelse rigtig også i det lange løb og så vil du ikke blive rigtig glad. I denne prisklasse er der masser af alternativer, var jeg i din situation ville jeg kigge på andre PP, VC, ALS etc.
Mvh
Morten
Svar
Subjektivt: synes det er uharmonisk, rodet og ser, undskyld, lidt "billigt" ud (svært at definere nærmere) Icon_rolleyes Icon_bn Icon_smil
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
Jeg ville gå efter 5960, med sort skive, den er lækker.

God jagt.
Svar
T.Hansen Skrev:
jk Skrev:Jeg ville ikke købe et ur til over 300 K, hvis der var noget som helst ved uret, der irriterede mig.
JK
Icon_+1
Icon_+1 Icon_+1

men bortset fra det så synes jeg også skiven helt generelt er for rodet - til min smag selvfølgelg!

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Lange er det nye Patek Icon_e_wink

/Mads
Svar
Det er et godt råd at afstå fra at købe hvis datoen ved 12 decideret irriterer dig.

Du bør finde et ur der har så få "irritatorer" som muligt. Det perfekte ur findes næppe og jo dyrere uret bliver jo mere kigger vi ofte efter huller i osten.

Køb ud fra 90% perfektion. Reserver 100% perfektion til dit ja på kirkegulvet hvor det bliver lidt sværere at bytte.
Svar
Hej alle og tak for jeres råd. Men i dag gik jeg lige en tur forbi ole martinsen og kiggede på en hel masse ure.en af de første var et JLC var meget spændende at se, men ikke lige et ure som jeg vil købe nok fordi der er for mange ting at se på det ur og fordi penge pungen ikke er til det. Men der blev også kigget på det pp som jeg tidligere snakke om. Uret var bare hvid skive og rød sekunde viser. Og nu kommer vi til det ur jeg synes bedst om som faktisk var et lange og det var bare et der slå spare to hos mig. Så nu bliver det nok det ur der kommer i boxen i frem tiden, men det vil tiden nu vise til den tid Icon_e_wink İmage İmage İmage
Svar
Et superfedt ur. Hvis Lange er blottet for irritatorer skal du købe dette.

Insister på at Stensbjerg som er en stor ALS fan giver en stor fadøl frokost på Rosklide stationskro når du får uret.
Svar
Det er meget muligt at det bliver det ur. Men jeg skal lige kigge markedet igennem for at se om der er andre spændende ting Icon_smil
Svar
Det er der i det prisleje. No brainer.

Der er en ting jeg vil love dig. Du kommer til at tage beslutningen alene på stranden og kigge indad for at nå et helhjertet kompromis mellem hjerte og hjerne.

Urvalget vil ikke blive perfekt. Du er nødt til at træde i karakter til 300k.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)