Opdateringer på Deep Sea
Nogle der kan fortælle hvilke opdateringer Rolex har lavet på DSeren siden den kom frem Icon_question
samt hvornår de er lavet Icon_question

Jeg syntes mange skriver noget med seneste version eller ligende i salgsannoncerne
kan ikke lige finde noget om forskellige versioner når jeg googler Icon_question
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Hej Jakob.
Prøv at søge på "deepsea trivia" ovre på vintageure.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Det kan jeg ikke Klaus måske er det fordi jeg er smidt ud af forummet Icon_question
Svar
OK. Der er en mindre ændring i teksten (dybdeangivelsen).
Jeg uddyber senere.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Viker dette link?

[url]"http://www.r-l-x.de/forum/showthread.php?100384-Deepsea-neues-Gap-Dial-oder-Tomaten-auf-den-Augen">http://www.r-l-x.de/forum/showthread.ph ... -den-Augen[/url]

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Tak Klaus Icon_cool
ja linket virker,det gør mit tyske bare ikke Icon_e_wink
men jeg kan forstå vi ikke er ude i store ændringer og at de alle har keramisk krans.
Svar
Nej nej. De er helt ens.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Super så kan jeg gå efter alle årgange Icon_cool
Svar
Se nu bare at få det købt.
Men du kan ikke "nøjes" med et ur - se det bare i øjnene med det samme, og spar lidt tid Icon_e_wink
Svar
Jeg arbejder på sagen skal bare lige have skibet JLCet af i bytte eller solgt til den rigtige pris,
og det tager åbenbart noget tid,men jeg har god tid ellers går jeg bare lidt mere med det Icon_cool
som mit eneste ur pt Icon_e_wink

Jeg ville rigtig gerne have beholdt både MMeren og JLCet sammen med en DSer
eller måske bare JLCet men jeg vil ikke have så (for mig) mange pengene stående i ure,
pt tror jeg fuld og fast på min et ur strategi,og måske er der en lille åbning for et Polaris indkøb engang godt ude i fremtiden og hvis og kun hvis den kommer
så vil jeg være klar til at lande mit drømme set Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)