Svar: 491
Tråde: 54
Modtaget Likes: 58 i 35 svar
Givet Likes: 88
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 491
Tråde: 54
Modtaget Likes: 58 i 35 svar
Givet Likes: 88
TDN Skrev:dwndler Skrev:TDN Skrev:Jep, troede heller ikke jeg fik det, blandt andet Krognos bød på det. Men er meget tilfreds med købet.
Remmen og spændet har jeg selv sat på.
Du fik den 2415 uden kamp Denis, havde ikke fået opdateret browseren inden slut så da jeg troede der var 3 min. tilbage var den pludselig slut ØV, får en næste gang....
Mvh. Thomas
Suverän 2425 du mener? Med central sekundviser
Men skiven er ikke noget at skrive hjem om. Og eneste grund jeg bød, er den sorte 2425 jeg havde er røget i et byttehandel.
Men du har også bevæget dig højere oppe med dine bud i forhold hvad du plejer 
Jov, men du har sikkert set prisen på Seamasteren her i tråden, det er stadigt meget billigt i forhold til markedsprisen i DK og eBay/Chrono24 m.v., du ved jo selv hvad du vil tage for et af de sorte i den stand. Det er til samlingen så giver jeg gerne lidt mere for i god stand.
Det er selvfølgelig 2425 jeg mener, jeg trøster mig med skiven ikke er god og sekundviseren er enten blevet malet eller uorg.
Jeg har ikke set priser på Seamasteren her i tråden men du ved, at min holdning er, at alle sorte Seamastere (og andre lignende Omega med original sort skive) i nyserviceret stand til under 5k er billige
Man kan knap læse Omega eller se logo og det er næsten kun i det vinkel, som billede fra annoncen er taget at man kan se det. Og sekundviseren er i hver fald rød. Har ikke kigget med loopen men tror ikke den er ommalet.
•
Svar: 43
Tråde: 10
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 3
Den er flot - stort tillykke.
Skiven ser helt pie pan agtig ud på et par af billederne. Er det glasset/optisk bedrag?
•
RyanBK Skrev:Den er flot - stort tillykke.
Skiven ser helt pie pan agtig ud på et par af billederne. Er det glasset/optisk bedrag?
Det må optisk bedrag, de er faktisk lidt svære at fotografere de sorte skiver, kommer nemt til at se lidt grå ud på billeder.
Mvh. Thomas
•
Svar: 43
Tråde: 10
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 3
TDN Skrev:RyanBK Skrev:Den er flot - stort tillykke.
Det må optisk bedrag, de er faktisk lidt svære at fotografere de sorte skiver, kommer nemt til at se lidt grå ud på billeder.
Mvh. Thomas
Ok. Jeg synes nu du har fået taget nogle rigtig fine billeder. Herligt ur.
•
Svar: 668
Tråde: 13
Modtaget Likes: 136 i 103 svar
Givet Likes: 8
Der kom en Seamaster til samlingen. Cal. 491 fra midt halvtredserne.
•
•
P.N. Skrev:Der kom en Seamaster til samlingen. Cal. 491 fra midt halvtredserne.

Super flot tillykke med det!
Mvh. Thomas
•
Når jeg sletter billeder i photobucket forsvinder de så også her ?
•