Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Så gir du mig vel ret i at det er helt hen i vejret at et 116610LV skal koste 100.000,- om 7 år
Absolut, Daniel, absolut. Jeg er dog bang om at Rolex A/S i Schweiz er ligeglad om hvad jeg synes - eller du
Og jeg er bang om at det ikke tager syv år for at listeprisen for Subben hitter de 100K - det ser ud at valutamarkedet er ved at blande kort lige nu og hvordan ser det ud for balancen mellem CHF - US $ - € ser ud når støvet er faldet over scenen ved Gud alene men ej vil fortælle...
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
Cartier (som er en del af Richemont gruppen) meddelte i dag, at de vil hæve priserne i Euro-zonen med 5% for både ure og smykker. Priserne i hjemlandet fastholdes. Det betyder altså, at firmaet æder noget af kursstigningen på CHF selv.
Om denne prisstigning også vil gælde andre Richemont mærker (VC, Panerai, IWC, JLC, L&S, Montblanc m.fl ) vides ikke endnu, men vi kan jo håbe, at stigningen holdes på dette forholdsvis beskedne niveau.
JK
•
Svar: 1,053
Tråde: 42
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
jk Skrev:Cartier (som er en del af Richemont gruppen) meddelte i dag, at de vil hæve priserne i Euro-zonen med 5% for både ure og smykker. Priserne i hjemlandet fastholdes. Det betyder altså, at firmaet æder noget af kursstigningen på CHF selv.
Om denne prisstigning også vil gælde andre Richemont mærker (VC, Panerai, IWC, JLC, L&S, Montblanc m.fl ) vides ikke endnu, men vi kan jo håbe, at stigningen holdes på dette forholdsvis beskedne niveau.
JK
Jeg var forbi Klarlund i dag og de har ikke fået priser endeligt på plads, men forventede en noget større procent stigning end ovenstående for Rolex.
Nu må vi se hvad det ender med....
•