Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
TimeToWatch.dk Skrev:Rolex og andre har mig bekendt endnu ikke direkte reageret på disse valutastigninger, så den sladder der har kørt om prisstigninger er nok Rolex sædvanlige årlige stigninger...
Præcis - business as usual. Den stigning jeg har hørt rygter om, var før al denne "ballade" og jo ganske normalt. Hvad der så kommer til at ske på lidt længere sigt ifbm. valutareguleringen vil tiden vise.
•
Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
En gut skrev et indlæg om at han havde fået en rabat på et Rolexur for et stykke tid siden og uret var bestilt. Men i går eftermiddags blev det tilbud aflyst grundet valuaten.
Andre urmagere, har jeg hørt, har mistet nogle ordre allerede. Men det er da sikkert at nogle dropper deres handler helt hvor de har bestilt et ur, eller de vælger et andet ur.
Men som en anden skrev så de sædvanlige prisstigninger bliver måske ikke så kraftige, hvis man beslutter at lade avancen falde lidt på urerne. Man kan jo ikke lave en normal prisstigning på eventuelt 5 % og så ligge 5 - 10 % oveni, grundet valutaen, uden det har nogle dårlige konsekvenser.
•
Svar: 82
Tråde: 15
Modtaget Likes: 2 i 2 svar
Givet Likes: 12
Jack Cassidy Skrev:Hvor har du læst det? Interessant hvilken insider kilde du har til Rolex koncerndirektion?
Hej alle,
Blot for at tilslutte mig koret… Jeg har dog heller ikke kontakt med koncerndirektionen.
...Men jeg var I Frankfurt lufthavn i går, og så kan "man" jo ikke lade være med at ånde på ruden hos Wempe. Kiggede bl.a. på 116610LV. Det stod til lidt over kr. 53.000 i dagens kurs. (en fornuftig pris ville jeg mene?!). Der blev jeg også gjort opmærksom på prisstigning d. 1.feb.
mvh mig
•