14-01-2015, 07:42 AM
Jeg har et par timer i Aalborg på fredag. Er der andre urrelaterede steder i midtbyen end Klitgaard der er være et besøg?
|
Ure i Aalborg?
|
|
14-01-2015, 07:42 AM
Jeg har et par timer i Aalborg på fredag. Er der andre urrelaterede steder i midtbyen end Klitgaard der er være et besøg?
14-01-2015, 10:12 AM
Umiddelbart er det også den eneste jeg kender.. Stort set alle de andre har de samme mærker og ure..
14-01-2015, 10:27 AM
I årsvis var der i midtbyen, i nærheden af den der stor brugtforretning for musik, tegneserier og film, et antikvariat / urmagerbiks / brugtforretning for alt muligt.
Jeg har selv handlet med ham flere gange, dog sidst for nogle år siden. Måske kan en indfødt fortælle mere om sagen - hvis stedet nu eksisterer mere ? Vh. John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
14-01-2015, 10:47 AM
Det mest interessante er nok Klitgaard, der er dog nogle der sælger JLC gennem bagdøren.. Men der skal man vidst være gode venner med ejeren
If you ain't using it, you abusing it!
14-01-2015, 06:52 PM
TioMalo Skrev:I årsvis var der i midtbyen, i nærheden af den der stor brugtforretning for musik, tegneserier og film, et antikvariat / urmagerbiks / brugtforretning for alt muligt.Det vidste jeg ikke.. Nogen der har info?
14-01-2015, 08:17 PM
Ok, bliver nok kun Klitgaard så, hvis ikke jeg prøver banke på en tilfældig bagdør for at se om der er nogen der vil sælge mig et JLC.
Tak for input.
14-01-2015, 09:55 PM
Daniel Skrev:Ok, bliver nok kun Klitgaard så, hvis ikke jeg prøver banke på en tilfældig bagdør for at se om der er nogen der vil sælge mig et JLC. Ellers er der også Henrik Ørsens på boulevarden, rimelig fint udvalg, i en prisklasse alle kan være med i If you ain't using it, you abusing it!
15-01-2015, 07:15 AM
Tak til alle for input!
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|