Svar: 475
Tråde: 15
Modtaget Likes: 25 i 23 svar
Givet Likes: 4
Der er jeg næsten 100 på, at du har læst forkert

Rolex er netop et mærke, som holder værdien overraskende godt! Har du et link til, hvor det er skrevet?
Mht. service, så er der mange delte meninger. MIN holdning er, at med et spritnyt ur, så behøver du ikke tænke over det før om en ti års tid.
/Mads
•
Svar: 16
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej - og tak for jeres venlighed, mange steder står der at rolex er et ur hvor mm betaler alt for meget for mærket, kan ikke lige finder det nu. Og rart at høre med rolexservicel kan vente - var iøvrigt tæt ved st købe det hos wempe i Hamborg - flot butik - og de lokkede med champagne.... Når jeg valgte ragner skyldtes det at jeg bor i byen og ønsker at støtte det lokale -
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Velkommen til
Du har valgt klassikeren. Det kan godt være at man betaler ekstra for navnet når man køber et Rolex - eller hvilket som helst bedre ur af kendt fabrikat. Med Rolex er det nu bare sådant at efter kantstensafskrivningen holder uret prisen. Bedre end noget andet mærke.
Som skrevet, har du et eftersyn foran dig omkring 2024 eller der omkring... Husk nu at du behøver ikke at betale dig fordærvet hos en AD når uret efterses, der er rigtigt mange gode og erfarne uafhængige urmagere som klarer eftersynet af dit ur for 1/3 af de ca. kr. 4.500, det ville koste hos AD´en. Halse i Horsens, Bo Mølbak i Kbh og mange andre.
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 16
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Cool - vidste ikke man kunne få lavet service billigere - vil uret så tabe værdi sammenlignet med service hos F.eks ragner- tak for al jeres viden !
•