Rolex Explorer ll - 216570
Tillykke med uret,
Vel nok et af de bedste all round ure på markedet. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Fedt fedt ur ................ men det kan jo ikke undre nogen, at jeg siger det !!! Icon_e_wink

Stort tillykke med det - det bliver du glad for !! Icon_hello

Mit eget hilser lige på med et dugfrisk billede taget for et par minutter siden !! Icon_e_wink

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Hej Peter! Lækkert billede og ikke mindst et lige så lækkert ur. Icon_e_biggrin1
Svar
Lige tre af de bedste skud i dag.
İmage
İmage
İmage
Svar
Et af de flotteste Rolex på markedet. Når begejstringen over mit 114060 har lagt sig, kunne det meget vel blive mit næste ur.
Svar
Ja lækkert ur og den orange viser har bare en enorm tiltrækningskraft.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Lækre billeder! Kunne meget vel være en værdig afløser til mit GMT. Hmmm, what to do...

Svar
Hvis du er til en 42mm. er det jo et kanon fedt ur! Sidder rigtig fint og lavt på armen med en enorm god aflæsning også på GMT'en da viseren er trukket tilbage mod midten og væk fra time markeringerne.
Svar
(01-05-2015, 08:34 PM)D.Sandberg Skrev: Hvis du er til en 42mm. er det jo et kanon fedt ur! Sidder rigtig fint og lavt på armen med en enorm god aflæsning også på GMT'en da viseren er trukket tilbage mod midten og væk fra time markeringerne.
Great made watch,that i also have owned.It is built like a tank.Congatulations you will be pleased with that Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Jeg ejer det ikke mere. Mine ure kommer og går med jævne mellemrum. :-)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)