No Way.
Bestemt
Svar
KimT Skrev:Ja, er det ikke skønt at der er noget til alle Icon_hello
+1 - det er det fantastiske ved ur verdenen
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Der er ét mærke jeg aldrig kommer til at eje og det skyldes udelukkende navnet: Maurice Lacroix. Jeg synes det lyder enormt kikset.
Utroligt at der er nogen i tråden der udelukker Brequet og Chopard. Jeg kunne godt finde mindst ét fedt ur fra begge mærker.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
LIVETS Skrev:Selvfølgeligt med forbehold for at kunne ændre mening.

Omega DeVille
longines
breguet
omega Constellation
Omega tourbillon (det skulle være de værste på markedet)
Omega speedmaster
Rado
Omega limiteret (limiteret ???)
Balmain (hva f..... Er det )
Mido
Mode mærker så som calvin Klein
Omega nye (brugt er vist der priserne passer til urene)

Men jeg siger aldrigt aldrigt, kun til omega Constellation

Thomas: du mangler Tissot, Certina, Glashutte, Blancpain m.m. og så er du hele vejen rundt om Swatch Group!

Hvor har du læst at Omegas tourbillonner skulle være de værste, og sammenlignet med hvad? Omega er det eneste mærke der har central-tourbillonner, der næppe kan sammenlignes med en alm. tourbillon.
Svar
runzuk Skrev:Generalt er første krav minimum 45 mm. Alt under ser underligt ud på mit håndled. Desværre gør dette at jeg ikke kan få et vintage. Det kunne jeg ellers godt tænke mig. Men sådan er det
FL23883, var det ikke noget?
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
maclerche Skrev:
runzuk Skrev:Generalt er første krav minimum 45 mm. Alt under ser underligt ud på mit håndled. Desværre gør dette at jeg ikke kan få et vintage. Det kunne jeg ellers godt tænke mig. Men sådan er det
FL23883, var det ikke noget?

Jo Icon_e_smile men lidt høj pris
Svar
Martin !

Når den danske repræsentant fra omega ikke mener tourbillon burde være en
Del af urverdenen, så kan du da ikke forvente at jeg skal give den model
Point ??? Ud over det er den i min verden alt for dyr, uanset placering, at lave noget
Unikt gør jo ikke produktet bedre, det er co-axial's start da et perfekt eksempel på.

At jeg har undladt tissot, certina og blancpain er jo hos mig et kvalitets valg,.
Jeg mener at tissot og certina er super ure i deres prisklasse, og jeg mener ganske
Enkelt at blancpain er SUPER lækre ure., så hvorfor skulle jeg inddrage dem i denne
NO WAY tråd,
Hvis du har anden Holding til disse mærker er det selvfølgeligt på din regning.

Og tag notis martin, seamaster er ikke NO WAY. Hos mig.
Svar
issing Skrev:Thomas: du mangler Tissot, Certina, Glashutte, Blancpain m.m. og så er du hele vejen rundt om Swatch Group!

Det tænkte jeg sjovt nok også. Men vi har ho alle vores grunde til at fravælge mærker, bevist eller ubevist.
Svar
LIVETS Skrev:Martin !

Når den danske repræsentant fra omega ikke mener tourbillon burde være en
Del af urverdenen, så kan du da ikke forvente at jeg skal give den model
Point ??? Ud over det er den i min verden alt for dyr, uanset placering, at lave noget
Unikt gør jo ikke produktet bedre, det er co-axial's start da et perfekt eksempel på.

Thomas!

Som sagt, så er ideen om en tourbillon i et armbåndsur jo tosset, da komplikationen oprindeligt er lavet til lommeure for at afhjælpe et kendt problem. At de så er teknisk interessante er jo noget helt andet...

Jeg spurgte ikke til hvad din personlige mening var om Omegas tourbillonner, men når du skriver at du har hørt at de skulle være "de værste på markedet", ville jeg da gerne høre mere om hvor du har læst sådanne postulater henne? Eller taler du af egen erfaring fordi du har haft stakkevis af tourbillonner mellem hænderne, så du har et sammenligningsgrundlag?
Svar
Martin martin martin

At have flere af den slags ure som ejerskab er helt ude af mine økonomiske
Tilladelser, så skulle både dejlig kone og 3 dejlige sønner sælges,
Og endda til rigtig gode priser.
Så jeg har min erfaring på tourbillon (omegas) fra nettet og fra før din tid omega.
Du hæfter dig ved omega's centrerede tourbillon som at det skulle gøre effekten bedre eller speciel ?
Forklar da endeligt.

Ifølge din arbejdsgiver, swatch group, så havde et omega et stort problem med deres centrerede tourbillon,
Hvad ? Ja, den kunne ganske enkelt ikke holde tiden, whaaaat en tourbillon, ja du hørte rigtigtigtigt
Den kunne ikke holde tiden, men i modsætning til co-axialen, så kunne de løse problemet, ved at fjerne
Egen producerede dele af værket, dette gjorde åbentbart en forskel, så idag holder million kroner uret
MÅSKE tiden.
Denne info kommer fra dine forgængere,. Jeg lytter gerne hvis de har delt usand info.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)