JLC Atmos - det er nu smukt...
#11
Her er mit i baggrunden. Det er den model med blå skruer. Jeg sætter et billede af hele uret nå jeg komme hjem.İmage
Svar
#12
Er det samme model som den KimT viser Icon_question
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#13
HG Skrev:Er det samme model som den KimT viser Icon_question
kims er nyere nok fra de 80 ere.og hans er med guld belagte skruer. Men de er begge to kun med timeviser. Min er bare fra 50 ere. Skruerne på min er blå anløbende og er faktisk i super stand unden mærke i.
Svar
#14
Okay Icon_smil
Glæder mig til at se billeder af dit.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#15
HG Skrev:Ahhhhh, jeg syntes ofte at mange indlæg ender med at der bliver diskuteret priser og hvem der kan få det billigst osv. osv......

Skal vi ikke komme tilbage til det det handler om, netop dette fine ur og andre der har eller har haft et lign.

Claus: Super lækkert ur Icon_e_wink - er der transport sikringer i det, tænker at du har haft det med fra DK og det skal vel med tilbage igen (når den tid kommer)?
Jeg syntes at det er et imponerende ur især med den teknik der ligger i.

Yep. Der er to ting (mindst) man skal gøre inden transport - det ene er at bremse pendulet. Det er der et lille håndtag til. Det andet er at skrue på en transportskrue nede i bunden af uret. Det rejser i sin originale emballage - og ja, det skal med retur til DK igen.

Ja, imponerende teknik. Og nogle af modellerene er jo rene kunstværker (Newson, Hermes, Hybris Artistica mv.). Det her er jo bare standardversionen Icon_e_wink

Sjovt at se andre dukke op.

Claus

Svar
#16
İmage İmage İmage
Svar
#17
cfnissen Skrev:İmage
Lækker model Claus Icon_smil
Svar
#18
KimT Skrev:
cfnissen Skrev:İmage
Lækker model Claus Icon_smil
Helt enig Kim. Jeg er vild med stål, i forhold til det gyldne. Derudover har jeg også en crush for månefasen Icon_e_wink
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#19
HG Skrev:Derudover har jeg også en crush for månefasen Icon_e_wink
Også jeg og jeg vil virkelig gerne have et ur med den komplikation på et tidspunkt, dog et armbåndsur Icon_e_wink
Svar
#20
Hehe det vil jeg også gerne igen. Et Reverso Sun/Moon hmmmmm. Icon_e_wink
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 8 gæst(er)