07-12-2014, 06:51 PM
khbk Skrev:Jeg vil aldrig sige aldrig.Kloge ord
/
Kristen
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
|
No Way.
|
|
07-12-2014, 06:51 PM
khbk Skrev:Jeg vil aldrig sige aldrig.Kloge ord You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
07-12-2014, 07:06 PM
07-12-2014, 07:17 PM
misiu Skrev:Et Graham vil aldrig komme på min arm.jeg synes Deres kroner på deres ure er så grimme. At det gøre ondt i mine øjnene at se på dem. Men et ur fra dem kunne måske gå an og det er dette her Fint ur, men et ABSOLUT no go for mig er når datoen sidder skævt. Det får det til at sd SÅ billigt ud. Jeg ejer dog selv et ur, med skæv dato, og det leger mig så meget :( heldigvis var uret også billigt If you ain't using it, you abusing it!
08-12-2014, 10:50 AM
Man skal aldrig sige aldrig, men har meget svært ved at se et Panerai ende på min arm
08-12-2014, 04:18 PM
Uden at træde nogen over tæerne, tror jeg NOK aldrig, at jeg ville købe et Breitling.
Generelt handler det jo mere om, at der er ure jeg hellere ville have end andre i en given prisklasse, for hvis der var nogen der kom og gav mig fx. et Breitling helt gratis, ville jeg jo ikke sige nej tak Gotta have them all
09-12-2014, 09:55 PM
Med forbehold for i enkelte tilfælde at kunne ændre mening, alt fra:
Hublot (Ice Bang i Tantalum med grå skive kunne dog godt komme på tale) Graham Fortis Fashion watches generelt En tourbillon (kan ikke se ideen med sådan en i et armbåndsur) Panerai efter år 2005-6 (med forbehold for få enkelte modeller) Mont Blanc Piaget Tag Heuer Cartier Perrelet Bell&Ross Corum Citizen Seiko Chopard "Micromærker" generelt (med undtagelse af meget få) ... men man skal som bekendt aldrig sige aldrig
09-12-2014, 10:37 PM
Selvfølgeligt med forbehold for at kunne ændre mening.
Omega DeVille longines breguet omega Constellation Omega tourbillon (det skulle være de værste på markedet) Omega speedmaster Rado Omega limiteret (limiteret ???) Balmain (hva f..... Er det ) Mido Mode mærker så som calvin Klein Omega nye (brugt er vist der priserne passer til urene) Men jeg siger aldrigt aldrigt, kun til omega Constellation
09-12-2014, 10:39 PM
Rado
Steinhart Chopard Mille Miglia serien Helson Skagen Tør jeg godt love ikke kommer til at ske. Lever i min egen lille dykkerklokke..
09-12-2014, 10:46 PM
Ja, er det ikke skønt at der er noget til alle
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|